Forløbig update på vandet er gået.. wuhuuu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

Janni.

Forløbig update på denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/173881pi4/foedsel/update-paa-vandet-er-gaaet-wuhuuu.aspx#GoToMessage

Tanja har fået sovet, og noget tyder på at det er gået i stå igen. Godt at hun har fået samlet kræfter. 

hepper videre på hende og Liam  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Laulund87

14. maj 2012

2721

Hep hep hep og MASSER af ve-støv.
Tænker på dig smukke<3

Anmeld

14. maj 2012

Mira0911

HEPPER..... 

Anmeld

14. maj 2012

Koen.

Puslingen skriver:

Hep hep hep og MASSER af ve-støv.
Tænker på dig smukke<3

tak min kære men ja som min søster skriver har en lur fået de gode veer der var igang til at gå ret meget i stå men det var nu rart at få sovet!

Devsærre ser jeg os snart enden på min drømmefødsel(igen) for nar jeg på den anden side af 23.30 i aften må jeg ikke føde i vand som jeg gerne vil pga. infektionsfare, så jeg håber der snart kommer fut i den

Anmeld

14. maj 2012

Koen.

tak piger i er skønne, håber snart jeg får røvondt så jeg kan få min drømmefødsel

Anmeld

14. maj 2012

2721

Det er jeg ked af at høre smukke
Jeg ønskede også en vandfødsel den gang med Charlie, men grundet manglende effekt af min veer endte jeg med epidural og ve-drop

Krydser fingere for at der kommer fut idem igen i løbet af kort tid, så du kan nå din drømme fødsel<3

Anmeld

14. maj 2012

Koen.

Puslingen skriver:

Det er jeg ked af at høre smukke
Jeg ønskede også en vandfødsel den gang med Charlie, men grundet manglende effekt af min veer endte jeg med epidural og ve-drop

Krydser fingere for at der kommer fut idem igen i løbet af kort tid, så du kan nå din drømme fødsel<3

tak søde, det skal nok gå det er bare når man har set frem til det

Anmeld

14. maj 2012

-Sigrid-

Ønsker dig en masse smerte hurtigt, et bad og en lille baby på brystet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.