Update på: vandet er gået wuhuuu!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

MyLove E

Ve støv på vej til Tanja fra en anden Tanja:-):-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Nadia&Daniel

Janni. skriver:

Update på denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/173850pi1/foedsel/vandet-er-gaaet-wuhuuu.aspx#GoToMessage

Min dejlige søster Tanja. har veer, der bider godt  Hun er 1 cm åben og 2 cm livmoderhals tilbage. 

Hun er total overskuds mor! Hun har rendt rundt og gjort Lærke klar hertil morgen, været i bad, ryddet op og været ude med affald. Go for it girl..! Vi venter allesammen på dig Liam 

Lige nu er hun på vej hjem fra sygehuset på gåben (for at sætte mere gang i det). Nu føder hun selvfølgelig idag , men ellers har hun en tid til igangsættelse imorgen kl 8. 

Så piger, send alt det vestøv i kan.. Liam skal ud..!!!! 

Pssst.!! Jer der har Tanja på facebook, det er tyss! Hun magter ikke 50 forskellige mennesker, der ringer/skriver konstant. 

JUBIII - så gættede jeg RIGTIGT  Et kommende stort TILLYKKE med din søster

Anmeld

14. maj 2012

Janni.

Nadia&Daniel skriver:

JUBIII - så gættede jeg RIGTIGT  Et kommende stort TILLYKKE med din søster

1000 tak, glæder mig som et bette barn der venter på gaver til juleaften 

Anmeld

14. maj 2012

Janni.

Tauf skriver:

Ve støv på vej til Tanja fra en anden Tanja:-):-):-)

Takker på den anden Tanja's vegne 

Anmeld

14. maj 2012

Janni.

kvinde84 skriver:

Eeeej heldige rad, vile ønske det var mig  Held og lykke med fødslen 

en masse vestøv til dig også. 

Anmeld

14. maj 2012

Janni.

JJH skriver:

MAnge tak. det kunne jo være skægt hvis jeg også nåede det idag, men det hele er gået lidt i stå her til morgen. Vi havde jo begge termin i lørdags.

Årh ja! Det kunne være mega fedt! Der er lang tid til midnat, håber du når det  

Anmeld

14. maj 2012

Muffin_girl

Hep hep hep 

Anmeld

14. maj 2012

Frk-Lotusblomst

PUUUST, masser af vestøv herfra.

Kom så Tanja, god fødsel.

Anmeld

14. maj 2012

Mira0911

Janni. skriver:

Update på denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/173850pi1/foedsel/vandet-er-gaaet-wuhuuu.aspx#GoToMessage

Min dejlige søster Tanja. har veer, der bider godt  Hun er 1 cm åben og 2 cm livmoderhals tilbage. 

Hun er total overskuds mor! Hun har rendt rundt og gjort Lærke klar hertil morgen, været i bad, ryddet op og været ude med affald. Go for it girl..! Vi venter allesammen på dig Liam 

Lige nu er hun på vej hjem fra sygehuset på gåben (for at sætte mere gang i det). Nu føder hun selvfølgelig idag , men ellers har hun en tid til igangsættelse imorgen kl 8. 

Så piger, send alt det vestøv i kan.. Liam skal ud..!!!! 

Pssst.!! Jer der har Tanja på facebook, det er tyss! Hun magter ikke 50 forskellige mennesker, der ringer/skriver konstant. 

Wee... Kom så....  

*Puuuuuuuust*

Anmeld

14. maj 2012

JJH

Janni. skriver:

Årh ja! Det kunne være mega fedt! Der er lang tid til midnat, håber du når det  

JA man har jo lov til at håbe. opdater endelig når hun er på den anden side.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.