Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Janni. skriver: Update på denne tråd: https://www.baby.dk/debat/173850pi1/foedsel/vandet-er-gaaet-wuhuuu.aspx#GoToMessage Min dejlige søster Tanja. har veer, der bider godt Hun er 1 cm åben og 2 cm livmoderhals tilbage. Hun er total overskuds mor! Hun har rendt rundt og gjort Lærke klar hertil morgen, været i bad, ryddet op og været ude med affald. Go for it girl..! Vi venter allesammen på dig Liam Lige nu er hun på vej hjem fra sygehuset på gåben (for at sætte mere gang i det). Nu føder hun selvfølgelig idag , men ellers har hun en tid til igangsættelse imorgen kl 8. Så piger, send alt det vestøv i kan.. Liam skal ud..!!!! Pssst.!! Jer der har Tanja på facebook, det er tyss! Hun magter ikke 50 forskellige mennesker, der ringer/skriver konstant.
Update på denne tråd:
https://www.baby.dk/debat/173850pi1/foedsel/vandet-er-gaaet-wuhuuu.aspx#GoToMessage
Min dejlige søster Tanja. har veer, der bider godt Hun er 1 cm åben og 2 cm livmoderhals tilbage.
Hun er total overskuds mor! Hun har rendt rundt og gjort Lærke klar hertil morgen, været i bad, ryddet op og været ude med affald. Go for it girl..! Vi venter allesammen på dig Liam
Lige nu er hun på vej hjem fra sygehuset på gåben (for at sætte mere gang i det). Nu føder hun selvfølgelig idag , men ellers har hun en tid til igangsættelse imorgen kl 8.
Så piger, send alt det vestøv i kan.. Liam skal ud..!!!!
Pssst.!! Jer der har Tanja på facebook, det er tyss! Hun magter ikke 50 forskellige mennesker, der ringer/skriver konstant.
JUBIII - så gættede jeg RIGTIGT Et kommende stort TILLYKKE med din søster
Nadia&Daniel skriver: JUBIII - så gættede jeg RIGTIGT Et kommende stort TILLYKKE med din søster
1000 tak, glæder mig som et bette barn der venter på gaver til juleaften
Tauf skriver: Ve støv på vej til Tanja fra en anden Tanja:-):-):-)
Ve støv på vej til Tanja fra en anden Tanja:-):-):-)
Takker på den anden Tanja's vegne
kvinde84 skriver: Eeeej heldige rad, vile ønske det var mig Held og lykke med fødslen
Eeeej heldige rad, vile ønske det var mig Held og lykke med fødslen
en masse vestøv til dig også.
JJH skriver: MAnge tak. det kunne jo være skægt hvis jeg også nåede det idag, men det hele er gået lidt i stå her til morgen. Vi havde jo begge termin i lørdags.
MAnge tak. det kunne jo være skægt hvis jeg også nåede det idag, men det hele er gået lidt i stå her til morgen. Vi havde jo begge termin i lørdags.
Årh ja! Det kunne være mega fedt! Der er lang tid til midnat, håber du når det
Hep hep hep
PUUUST, masser af vestøv herfra.
Kom så Tanja, god fødsel.
Wee... Kom så....
*Puuuuuuuust*
Janni. skriver: Årh ja! Det kunne være mega fedt! Der er lang tid til midnat, håber du når det
JA man har jo lov til at håbe. opdater endelig når hun er på den anden side.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128