freja er nu ca 18 mdr. og hun snakker en masse som man ikke forstår, det hun kan sige er : hej, mama (mad ) min, nnn (nej ), ar (far ) o på (sko på ) a o m ( tak for mad )
hun er ikke så god endnu men hun forstår alt og kan selv tage bukser på, selv spise med gaffel og ske. kan give tegn når hun har skidt, kan selv tage jakke og hue på, hun kan nikke og ryste på hoved. og så kan hun finde ud af at ryde op
nogle gange.
jonas hendes store bror startede med at gå da han var 9 mdr sagde hva r de , da han var 9,5 mdr og har snakket lige siden.
lucas er lige blevet 3 år, han var meget langsom til at snakke, han er stadig ikke god til det han er bedre til tal. vi venter på hjælp til ham stadig. der skulle komme papire om det i denne uge 
det er vildt belastende, og skide synd for ham. vores efter middag lyder tit sådanher :
lucas : mor
mig : ja lucas
lucas : mor
mig : ja lucas hvad er der ?
lucas : 7, 8 ,9
mig : ja lucas 7,8,9.
det er til at blive lidt sindsyg af 
når han er syg kan 6 også godt komme med men ellers er det mest 123,456,eller 789 han bruger.
andre der kender til det så må I meget gerne skrive om det. jeg har nemlig brug for hjælp. MEGET
Anmeld