første ord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.535 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. april 2009

Janep

Hvornår og hvad var jeres børns første ord?

Med ord mener jeg ikke de der mamam osv lyde men rigtige ord som mor, far ja, nej osv

hva sagde din barn første gang ?

Min datter har ikke sagt noget endnu, hun snakker hele tiden men det er babysprog

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2009

Janep

20. april 2009

charlottekri

min datters første ord må være hej, men det næste var altså traktor...
(hendes far kører traktor )

Anmeld

20. april 2009

Janep

charlottekri skriver:

min datters første ord må være hej, men det næste var altså traktor...
(hendes far kører traktor )

hehe okay Hvor gammel var hun så?

Anmeld

20. april 2009

Pia

JEg kan ikke lige huske Lærkes alder, men mener det var omkring de 8 -9 måneder, da hun meget tydeligt sagde mor og meilowe..
Meilowe er vores hund.. Hun har selvfølgelig hørt os sige hans navn en million gange..
Men at det skulle blive hendes førtse ord var vildt.
Hun sagde det så klokkeklart at jeg nær var faldet ned fra stolen
Inde da sagde hun de der alm baby ting som mama (mad) bibi (bil) aktor( traktor)..

Kh Pia.

Anmeld

20. april 2009

charlottekri

Janep skriver:

hehe okay Hvor gammel var hun så?

hun var ca. 13 mdr

Anmeld

20. april 2009

Mie A

Simon er 21 mdr og siger ikke ret mange ord. Hej - ar (far) - Ea - gulerod - mad - mælk - min - ud. Han begyndte først at sige ord da han var ca. 15 mdr gammel - det var hej, min og mad, som var de første ord

Anmeld

20. april 2009

mjuhl

Nicklas er 19 måneder og han siger meget lidt. Han siger hej og ba til far, men udover det nada... men jeg er en tålmodig kvinde og er sikker på at det kommer lige pludseligt

Anmeld

20. april 2009

charlottekri

jeg kan høre at min datter kan sige en del på trods af hendes alder på 15 mdr og på trods af en hel masse bøvl med ørerne. Hun siger mammam når hun ser mad og er sulten, traktor om mange ting (men hun kan sige det ), nej, nu, ja, hov, når hun taber noget

er jo lidt stolt he he

Anmeld

20. april 2009

Janep

Pia skriver:

JEg kan ikke lige huske Lærkes alder, men mener det var omkring de 8 -9 måneder, da hun meget tydeligt sagde mor og meilowe..
Meilowe er vores hund.. Hun har selvfølgelig hørt os sige hans navn en million gange..
Men at det skulle blive hendes førtse ord var vildt.
Hun sagde det så klokkeklart at jeg nær var faldet ned fra stolen
Inde da sagde hun de der alm baby ting som mama (mad) bibi (bil) aktor( traktor)..

Kh Pia.

hehe okay tror os jeg ville falde af stolen hvis bpluselig sagde noget helt tydeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.