kaninunger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.806 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

Lone Jakobsen

ja så er sidste kuld kaninunger klar til at blive reserveret. de er klar den 7. juni hvor de skal hentes i Aulum

der er 2 hanner og en hun.

den på billede 3 er hunnen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Barbamama

Nej hvor er de søde!!!!

Anmeld

17. maj 2012

Lone Jakobsen

Barbamama skriver:

Nej hvor er de søde!!!!

ja de er bare kære

Anmeld

17. maj 2012

CS

jamen altså hvor er de bare dejlige

Anmeld

17. maj 2012

Lone Jakobsen

CS skriver:

jamen altså hvor er de bare dejlige

ja de er bare nogle små uldtotter.

Anmeld

17. maj 2012

Bonde-liv

nuurh! men vi har selv kanin unger pt. dog hvide korthårde store landkaniner. ingen uldtotter

bare for nys hva koster de? jeg bor jo tæt ved.. og den bette har fødselsdag... hm.. tænke tænke..

Anmeld

17. maj 2012

Lone Jakobsen

Bonde-liv skriver:

nuurh! men vi har selv kanin unger pt. dog hvide korthårde store landkaniner. ingen uldtotter

bare for nys hva koster de? jeg bor jo tæt ved.. og den bette har fødselsdag... hm.. tænke tænke..

uh jamen har sat dem til 75kr, men da jeg ikke har haft nogle int. går jeg gerne ned til 50kr

hvis i har lyst kan i bare kigge forbi en dag og se om det sku være noget for jer. bestemt ingen købe tvang

Anmeld

17. maj 2012

Bonde-liv

Lone Jakobsen skriver:

uh jamen har sat dem til 75kr, men da jeg ikke har haft nogle int. går jeg gerne ned til 50kr

hvis i har lyst kan i bare kigge forbi en dag og se om det sku være noget for jer. bestemt ingen købe tvang

kommer jeg så køber jeg kan ikke stå for nogle kræ. har maaaange dyr efterhånden. tænker lige. tak

Anmeld

17. maj 2012

Lone Jakobsen

Bonde-liv skriver:

kommer jeg så køber jeg kan ikke stå for nogle kræ. har maaaange dyr efterhånden. tænker lige. tak

hi hi, jamen så kom endelig

de er nu ikke salgsklare endnu, men kender godt den med at man aldrig kan komme derfra uden at ta en med hjem

jeg havde helt ondt i maven da det første kuld blev solgt. så stod det til mig sku vi slet ikke af med dem. vi har bare ikke plads til flere lige nu.

Anmeld

30. maj 2012

Lone Jakobsen

stadig 2 tilbage. en han og en hun

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.