Spiral igen igen....!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2009

lonemus

Dejligt....jeg skal også ud og gå en time med Konrad som er sløj og hjemme i dag...og så skal jeg svømme en time også, så hjælper det nok...men er også ved t skulle have mens og den snupper jo lige lidt på vægten også...
Går det godt med at veje dagligt??
Knus..

Ja, det går rigtig godt.....jeg syntes egentlig ikke jeg har gjort det helt store i weekenden, andet end røre mig mere og ikke spise slik.
I aftes fik vi endda mad fra McD - men jeg valgte en salat med kylling, den smagte faktisk rigtig godt, så den skal jeg have fremover, når vi en sjælden gang besøger McD. .)

Jeg skriver vægten ned hver morgen, så jeg har helt styr over hvor meget der ryger af

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

Ja, det går rigtig godt.....jeg syntes egentlig ikke jeg har gjort det helt store i weekenden, andet end røre mig mere og ikke spise slik.
I aftes fik vi endda mad fra McD - men jeg valgte en salat med kylling, den smagte faktisk rigtig godt, så den skal jeg have fremover, når vi en sjælden gang besøger McD. .)

Jeg skriver vægten ned hver morgen, så jeg har helt styr over hvor meget der ryger af

Lone

Ej, det lyder rigtig godt Lone...så skal det nok køre for dig..
Knus..

Anmeld

20. april 2009

lonemus

Eva skriver:

Ej, det lyder rigtig godt Lone...så skal det nok køre for dig..
Knus..

I hope so

Anmeld

20. april 2009

DK

Jeg har haft spiral 3 gange, og de er begge gange faldet ud. Jeg har prøvet både før og efter jeg fødte Kirstine.

Jeg havde så stærke mens-smerter med spiral, så jeg er glad for jeg ikke har det mere. Grunden til vi blev ved med at prøve, er at jeg er allergisk over for gummiet i kondomerne, og at jeg ikke så godt må få p-piller da min mor har brystkræft. Nu får jeg en mild p-pille da spiralen bare ikke duer, og afholdenhed heller ikke er noget for mig

Derudover er jeg blevet gravid med en spiral også. Mistede dog barnet lige efter de hev den ud. Min svigermor bar en spiral i maven sammen med deres yngste datter. Den kom ud sammen med barnet til fødslen. Så helt sikre er de altså heller ikke.

Jeg har prøvet at man har kunne mærke snoren, men det har jo så været fordi den var ved at falde ud

Anmeld

20. april 2009

Honningblomst

DK skriver:

Jeg har haft spiral 2 gange, og de er begge gange faldet ud. Jeg har prøvet både før og efter jeg fødte Kirstine.

Jeg havde så stærke mens-smerter med spiral, så jeg er glad for jeg ikke har det mere.

Derudover er jeg blevet gravid med en spiral også. Mistede dog barnet lige efter de hev den ud. Min svigermor bar en spiral i maven sammen med deres yngste datter. Den kom ud sammen med barnet til fødslen. Så helt sikre er de altså heller ikke.

Det lyder ikke som en hormonspiral??

Anmeld

20. april 2009

lonemus

DK skriver:

Jeg har haft spiral 3 gange, og de er begge gange faldet ud. Jeg har prøvet både før og efter jeg fødte Kirstine.

Jeg havde så stærke mens-smerter med spiral, så jeg er glad for jeg ikke har det mere. Grunden til vi blev ved med at prøve, er at jeg er allergisk over for gummiet i kondomerne, og at jeg ikke så godt må få p-piller da min mor har brystkræft. Nu får jeg en mild p-pille da spiralen bare ikke duer, og afholdenhed heller ikke er noget for mig

Jeg har prøvet at man har kunne mærke snoren, men det har jo så været fordi den var ved at falde ud

AVS, det lyder ikke som nogen rar oplevelse....

Anmeld

20. april 2009

Kloster

lonemus skriver:

Jer der har spiral, kan manden mærke den på noget tidspunkt??

Jeg har hørt der hænger nogle "snore" ud af underlivet....er det rigtigt? - er det ikke ubehageligt??

Lone - som er nysgerriig og overvejer spiral!!

Jeg havde spiral for 1 år siden. For mig var det ikke nogen god oplevelse, men kan Ja der hænger nogle snorer i spiralen.

Jeg kunne ikke mærke dem almindeligt, men hvis jeg mærkede efter indvendig, kunne jeg mærke dem.

Min mand derimod kunne mærke dem stort set ved hvert samleje og det på trods af, jeg fik dem klippet kortere 2 gange...

Kloster

Anmeld

20. april 2009

DK

Eva skriver:

Det lyder ikke som en hormonspiral??

Nej det var kobber den gang jeg blev gravid. Først her sidste gang fik jeg en af de dyre slags...

Anmeld

20. april 2009

DK

lonemus skriver:

AVS, det lyder ikke som nogen rar oplevelse....

Jeg har ikke kunne mærke de har været ved at falde ud. Kun fordi jeg har mærket at snore har "været uden for" i trusserne.

Det med aborten var heldigvis ikke traumatiserende. Jeg var kun 6 uger henne, og jeg havde jo spiral af en årsag. Vi var enige om at beholde barnet hvis det blev siddende efter spiralen kom ud, men det gjorde det så ikke, og det var ikke en katastrofe, da Kirstine også stadig var meget lille den gang.

Anmeld

20. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
lonemus skriver:

Jer der har spiral, kan manden mærke den på noget tidspunkt??

Jeg har hørt der hænger nogle "snore" ud af underlivet....er det rigtigt? - er det ikke ubehageligt??

Lone - som er nysgerriig og overvejer spiral!!

Jeg mærker ikke noget til min. Første gang jeg havde en, klagede Henrik over at det stak ham på pjevsen. Da jeg så skulle have den jeg har nu, fortalte jeg det til min læge. Hun forklarede, at hvis de er klippet for kort, kan de ikke krølle sig sammen om spiralen. Derfor kunne han mærke den. Men hvis de var tilpas lange, så krøllede de sig helt sammen, og så kunne han ikke mærke den. Så hun lod snorene være ekstra lange denne gang, og Henrik kan kun mærke den i visse stillinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.