Spiral igen igen....!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.233 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. april 2009

lonemus

Jer der har spiral, kan manden mærke den på noget tidspunkt??

Jeg har hørt der hænger nogle "snore" ud af underlivet....er det rigtigt? - er det ikke ubehageligt??

Lone - som er nysgerriig og overvejer spiral!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2009

saxa

Nej han kan somregel ikke mærke den, medmindre der ikke er blevet nippet nok af snoren der sidder. Men det spørger lægen nok om første gang du skal ha tjekket, om den sidder som den skal(hvilket er forholdsvis kort tid efter) Men jeg havde en veninde, som var ved lægen 3 gange for at få nippet lidt af snoren, da hendes kæreste mente han kunne mærke den. Så det må da ha været en ordenlig en.. hehe..

Og du kan ikke mærke de snore der er, for de hænger jo ikke decideret ud af underlivet.. De sidder et godt stykke oppe... Men jeg har aldrig mærket til den rigtigt

Anmeld

20. april 2009

MariaMus

Hej. Jeg fik sat spiral op i fredags, var slet ikke slemt, hvilket jeg havde regnet med. Der hænger nogle kobbertråde, men tror ikke at man kan mærke dem. Hvis de generer kan lægen klippe dem lidt kortere. Jeg måtte ikke indvie spiralen endnu (lægens præcise ord), så ved ikke 100% om man kan mærke trådene. Til gengæld sagde han at der ville komme en lille plet blod, og jeg ved ikke hvad han mener med en lille plet, men bløder stadig lidt.
Det her indlæg er vist ikke megen hjælp, men du får det alligevel

Anmeld

20. april 2009

lonemus

MariaMus skriver:

Hej. Jeg fik sat spiral op i fredags, var slet ikke slemt, hvilket jeg havde regnet med. Der hænger nogle kobbertråde, men tror ikke at man kan mærke dem. Hvis de generer kan lægen klippe dem lidt kortere. Jeg måtte ikke indvie spiralen endnu (lægens præcise ord), så ved ikke 100% om man kan mærke trådene. Til gengæld sagde han at der ville komme en lille plet blod, og jeg ved ikke hvad han mener med en lille plet, men bløder stadig lidt.
Det her indlæg er vist ikke megen hjælp, men du får det alligevel

Jo, alle indlæg er til megen hjælp . Jeg er stadig så meget i tvivl...nok fordi jeg fokuserer mest på de mulige bivirkninger!!!....underlivssmerter, underlivsbetændelse, cyster på æggestokkene osv....det lyder absolut ikke rart, hvis man får sådan nogle bivirkinger....men nu er det jo også kun HVIS man får dem...!!

Hvilken type spiral fik du?? Har hørt meget om Mirena.

Lone

Anmeld

20. april 2009

MariaMus

Ej ved slet ikke hvad spiralen hed, gik bare på apoteket og købte en kobberspiral, den kostede ikke engang kr. 300,- Så det er super billig prævention. Og så ned til lægen og op med den :-D

Anmeld

20. april 2009

Honningblomst

Næ....det har jeg aldrig hørt klager over, men måske jeg bare har haft mænd med små bitte dillermænd-griner. men er snoren for lang kan den jo bare klippes til..intet problem.

Anmeld

20. april 2009

lonemus

Eva skriver:

Næ....det har jeg aldrig hørt klager over, men måske jeg bare har haft mænd med små bitte dillermænd-griner. men er snoren for lang kan den jo bare klippes til..intet problem.

Betyder det egentlig noget, når man taber sig??
Altså jeg mener, når man taber sig i vægt må alt det indvendige også blive smallere. Skal man så have tjekket den igen??

Lone - som har tabt 400 gram siden lørdag

Anmeld

20. april 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

Betyder det egentlig noget, når man taber sig??
Altså jeg mener, når man taber sig i vægt må alt det indvendige også blive smallere. Skal man så have tjekket den igen??

Lone - som har tabt 400 gram siden lørdag

Ej, hvor er du sej..jeg har taget 2 kilo på på en uge...der skal intet til...øvøvøv...
Men nej, jeg tror ikke det har noget at sige med spiralen...smiler

Anmeld

20. april 2009

lonemus

Ej, hvor er du sej..jeg har taget 2 kilo på på en uge...der skal intet til...øvøvøv...
Men nej, jeg tror ikke det har noget at sige med spiralen...smiler

Okay, jeg må lige se at få spurgt min læge....!!!

Tak . Så må du ud at svømme i dag....jeg har gået en del ture i weekenden, da Stefanie har fået ny dukkevogn og Alexander ny tre-hjulet-cykel, så vi har gået en del

Lone

Anmeld

20. april 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

Okay, jeg må lige se at få spurgt min læge....!!!

Tak . Så må du ud at svømme i dag....jeg har gået en del ture i weekenden, da Stefanie har fået ny dukkevogn og Alexander ny tre-hjulet-cykel, så vi har gået en del

Lone

Dejligt....jeg skal også ud og gå en time med Konrad som er sløj og hjemme i dag...og så skal jeg svømme en time også, så hjælper det nok...men er også ved t skulle have mens og den snupper jo lige lidt på vægten også...
Går det godt med at veje dagligt??
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.