Kan man gå i fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

LilleLene

AnnaKJ skriver:

Min sank heller aldrig rigtigt - men Lærke kom da ud og fødslen gik fint

Men alle sagde også til mig, at så længe maven ikke var sunket, så skulle jeg ikke håbe på noget - sikke en gang vrøvl altså

Elsker når det er vrøvl det folk siger

har nemlig ikke lyst til at gå til 41+3 før jeg bliver sat igang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Nettemor

Det tror jeg ikke har det mindste at sige.. Du kan jo gå i fødsel selv om barnets hoved ikke står fast. Så kan du jo også gå i fødsel selv om maven ikke er sunket.. Det er jo bare udvendigt..

Ligesom man heller ikke kan sige hvor længe der max går fra maven er sunket eller barnet står fast.. Så kan man heller ikke sige at det skal ske inden man kan føde.. Alle kvinder og deres graviditeter er forskellige

Anmeld

14. maj 2012

LilleLene

Nettemor skriver:

Det tror jeg ikke har det mindste at sige.. Du kan jo gå i fødsel selv om barnets hoved ikke står fast. Så kan du jo også gå i fødsel selv om maven ikke er sunket.. Det er jo bare udvendigt..

Ligesom man heller ikke kan sige hvor længe der max går fra maven er sunket eller barnet står fast.. Så kan man heller ikke sige at det skal ske inden man kan føde.. Alle kvinder og deres graviditeter er forskellige

lækkert

fik det bare at vide 3 gange på 2 dage, så kan man jo godt begynde at tænke lidt over det

Anmeld

14. maj 2012

Nettemor

LilleLene skriver:

lækkert

fik det bare at vide 3 gange på 2 dage, så kan man jo godt begynde at tænke lidt over det

Altså min mave sank nok uge 37 eller sådan noget.. Og alle troede at jeg ville føde før eller på termin. Jeg gik 14 dage over.. såååå..

Anmeld

14. maj 2012

Noahmor

LilleLene skriver:

selvom maven ikke er sunket ??

Alle kigger bare på mig og siger, du føder ikke før tid, da din mave ikke er sunket endnu, og fra den synker går der 3 uger

PAsser det eller er det gammelmands snak

Det er sludder. Både min mor og svigermor sagde til mig om lørdagen at jeg ville gå over tid, fordi min mave sad som den gjorde og han blev  altså født to dage efter i 38+1. 

Anmeld

14. maj 2012

lio

LilleLene skriver:

Alle kigger bare på mig og siger, du føder ikke før tid, da din mave ikke er sunket endnu, og fra den synker går der 3 uger

Det er noget fis, har faktisk aldrig kendt en gravid hvis mave sank før en uge før fødslen (ikke fordi jeg kender 100, men) nogens når slet ikke rigtig at synke.

Men jeg er sikker på at baby ud, når hin er klar til at komme ud.

Anmeld

14. maj 2012

Silas&Mille

Tror ikke min mave sank ved nogen hverken Silas eller Mille, og begge fødsler gik i gang af sig selv 40+2 og 40+3.

Så der er håb for dig

Anmeld

14. maj 2012

louisevl

LilleLene skriver:

Folk tror de er så kloge

Kan huske min faster sagde til mig om fredagen, at der ville mindst gå 2 uger endnu før der skete noget, da min mave heller ikke var sunket.

MEN mit vand gik mandag morgen og tirsdag morgen kom knægten ud

Så du kan sagtens gå i fødsel selvom maven ikke er sunket

Anmeld

14. maj 2012

Guldimaven

Jeg ved ikke om det passer, men så har jeg da lange udsigter til en fødsel..  Min mave er heller ikke sunket spor, og jeg har to uger til termin.

Anmeld

14. maj 2012

Nessie

Nettemor skriver:

Altså min mave sank nok uge 37 eller sådan noget.. Og alle troede at jeg ville føde før eller på termin. Jeg gik 14 dage over.. såååå..

Ak ja, alle de skrøner

Alle troede jeg skulle have en pige (undtagen mig selv), det lignede åbenbart en pige mave, men der var aldrig tvivl ved skanningerne om at han var en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.