Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
selvom maven ikke er sunket ??
Alle kigger bare på mig og siger, du føder ikke før tid, da din mave ikke er sunket endnu, og fra den synker går der 3 uger PAsser det eller er det gammelmands snak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min mave er heller ikke sunket spor, og er i 38. Uge.
Så det håber jeg ikke
LR85 skriver: Min mave er heller ikke sunket spor, og er i 38. Uge. Så det håber jeg ikke
min jordemoder sagde også at baby lå dybt og fast i bæknet, men min mave sidder stadig så højt, jeg næsten ville kunne sætte den tallerken derpå
LilleLene skriver: min jordemoder sagde også at baby lå dybt og fast i bæknet, men min mave sidder stadig så højt, jeg næsten ville kunne sætte den tallerken derpå
Dejligt.
Min dreng ligger OVERHOVED ikke fast. Han ligger faktisk så højt a han kan dreje sig væk fra bækkenet.
Men må se tiden an og se hvornår han vil lægge sig til rette
Min mave sank ikke rigtig inden fødsels af min dreng - og jeg fik ham da ud :-)
Tror det er meget svært for andre at vurdere hvordan maven sidder bare ved at kigge på den.
LR85 skriver: Dejligt. Min dreng ligger OVERHOVED ikke fast. Han ligger faktisk så højt a han kan dreje sig væk fra bækkenet. Men må se tiden an og se hvornår han vil lægge sig til rette
ja han må da lige indordne sig lidt
Sara. skriver: Min mave sank ikke rigtig inden fødsels af min dreng - og jeg fik ham da ud :-) Tror det er meget svært for andre at vurdere hvordan maven sidder bare ved at kigge på den.
så er jeg lidt mere rolig
Gaia skriver: Det passer ik. Din mave behøver ik synk. Ved mine graviditeter er maven ik sunken og fødslen er fint gået igang. Afhænger af flere faktorer f.eks kropsform, babys størrelse, osv.
Det passer ik. Din mave behøver ik synk. Ved mine graviditeter er maven ik sunken og fødslen er fint gået igang. Afhænger af flere faktorer f.eks kropsform, babys størrelse, osv.
dejligt at vide
Jordemoder tror også at jeg får en lang baby, så kan det vel nok være derfor
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128