Hvordan organiserer i jer her til eksamen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.929 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

Risen

Jeg skal op mandag d. 4/06 og mangler bare så ufatteligt meget stadig. Har virkelig brug for nogle gode fif og måder at gribe det hele an på. Er det okay for en periode at lade sit barn være i vuggestuen til kl 16? - Samtidig har jeg altid haft det sådan at familien først, studiet bagefter.. Hvordan har i gjort det? Har i nogle gode fif til eksamensplaner etc?

Råd modtages med kyshånd

Kh Risen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

An&Jo

Risen skriver:

Jeg skal op mandag d. 4/06 og mangler bare så ufatteligt meget stadig. Har virkelig brug for nogle gode fif og måder at gribe det hele an på. Er det okay for en periode at lade sit barn være i vuggestuen til kl 16? - Samtidig har jeg altid haft det sådan at familien først, studiet bagefter.. Hvordan har i gjort det? Har i nogle gode fif til eksamensplaner etc?

Råd modtages med kyshånd

Kh Risen

Jeg skal til eksamen den 7/6 og ja fra nu af og til eksamen er overstået får han nogle lange dage for at jeg kan læse op.. Han er blevet hentet så snart han er stået op fra lur de sidste to måneder for at kompensere lidt for at han nu skal være der til sen eftermiddag

Anmeld

14. maj 2012

Risen

An&Jo skriver:

Jeg skal til eksamen den 7/6 og ja fra nu af og til eksamen er overstået får han nogle lange dage for at jeg kan læse op.. Han er blevet hentet så snart han er stået op fra lur de sidste to måneder for at kompensere lidt for at han nu skal være der til sen eftermiddag

Ja det lyder neget fair. Hvad læser du til?

Anmeld

14. maj 2012

An&Jo

Risen skriver:

Ja det lyder neget fair. Hvad læser du til?

jeg læser til finansøkonom, og skal faktisk til prøveeksamen her kl 8:30

Anmeld

14. maj 2012

Risen

An&Jo skriver:

jeg læser til finansøkonom, og skal faktisk til prøveeksamen her kl 8:30

Held og lykke det bliver spændende

Anmeld

14. maj 2012

An&Jo

Risen skriver:

Held og lykke det bliver spændende

tak..

Anmeld

14. maj 2012

Noneother

Min søn får lov at være i DP 9-15.30 i de dage jeg laver eksamen herhjemme. Jeg får intet lavet når han er her, og JA familien kommer først, men nogen gange må jeg altså lige fokusere ekstra på skolen, for "familien" har ikke rigtig nogen fremtid, hvis ikke jeg får mig en uddannelse.

Anmeld

14. maj 2012

mn

Risen skriver:

Råd modtages med kyshånd

Kh Risen

Jeg har godt nok ikke selv børn, men mit fif ville være at du allerede nu sætter dig ned med en kalender og eksamenspensum og så vælger du dage hvor du skal læse op på de forskellige emner, på den måde får du ikke pisse travlt i sidste øjeblik og kan derfor hente dit barn  når du er færdig med det valgte emne, dette kan så betyde at du måske nogle gange henter barnet kl 16 og andre dage kl 13, men så længe du har struktur på din oplæsning og ved du nok skal nå det, så kan du roligt hygge med dit barn når du er færdig.

Anmeld

14. maj 2012

Risen

Noneother skriver:

Min søn får lov at være i DP 9-15.30 i de dage jeg laver eksamen herhjemme. Jeg får intet lavet når han er her, og JA familien kommer først, men nogen gange må jeg altså lige fokusere ekstra på skolen, for "familien" har ikke rigtig nogen fremtid, hvis ikke jeg får mig en uddannelse.

Ja du har helt ret i din pointe. Det er bare den samvittighed som ind i mellem spiller en for stor rolle. Hvad læser du?

Anmeld

14. maj 2012

Risen

metteswn skriver:

Jeg har godt nok ikke selv børn, men mit fif ville være at du allerede nu sætter dig ned med en kalender og eksamenspensum og så vælger du dage hvor du skal læse op på de forskellige emner, på den måde får du ikke pisse travlt i sidste øjeblik og kan derfor hente dit barn  når du er færdig med det valgte emne, dette kan så betyde at du måske nogle gange henter barnet kl 16 og andre dage kl 13, men så længe du har struktur på din oplæsning og ved du nok skal nå det, så kan du roligt hygge med dit barn når du er færdig.

Ja du har helt ret. Jeg prøver også at lave en plan, men føler bare den hurtigt kan blive urealistisk hvis jeg skal nå det hele. Men må vel prioterer det vigtigste. 

Tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.