Mor er en ko?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. april 2009

ivfmarie

Ha ha... den lille lort fik os til at grine max i dag.
Vi sad ved aftensmaden, og Malte gør som sædvanligt noget vi ikke vil ha, jeg siger "nej" og kigger surt på ham - han kigger surt tilbage (I ved, sådan med øjnbrynene heeelt nede over øjnene). Pludselig ligner han en der har fået en god ide, og så skriger han bare "MUUUUHHHH" ind i hovedet af mig, og laver det skønneske frækkert ansigt vi nogensinde har set. Så ku' jeg altså ikke ikke være sur længere!
Han har faktisk været en rigtig lille hyggelig fætter her i weekenden - og det til trods for at han har fået skoldkopper.
Han har fået en dvd med traktorer - det er en kæmpehit! Han eeeeeelsker den!

Håber I har haft en god weekend. Vi har været i haven - der er plantet 6 frugtbuske og to æbletræer. Vores have er bare sååå lækker! Jeg glæder mig til at holde garden-parties i den i til sommer!

Nå... go søndag (whatever is left of it..)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2009

Kaufie

Aj, hvor er det altså bare svært at holde masken når de laver sådan nogen numre. Og de gør det jo helt bevidst nu..... Dejlige laban'er

Vi har haft voksen weekend. Mine forældre hentede William i går formiddags, hvorefter vi tog ind og shoppede og spiste frokost i byen. I aftes var vi så til fødselsdag hos en af vennerne - hjemme kl 3 temmelig beduggede.... Men alligevel vågnede jeg kl 6 og 7 og 8, og så lå man bare dér og ventede til vi skulle ud og hente den bette.... som også har skoldkopper....

Det lyder til I har været rigtig produktive i haven....

Anmeld

19. april 2009

ka li ja

haha lille lort
ja så er det sgu svært at lade vær med at grine!

fedt med haven. jeg har også lige siddet og nydt vores nyslåede og blomstrende have i dag

Anmeld

20. april 2009

Tynen

Hvor godt!!
Så kan du sgu lære det, mutti!

Anmeld

20. april 2009

Rasmine

Hahahahhaha.............

Anmeld

20. april 2009

Susan1978

hahaha IVF... hvor godt.. ja så kryber øjenbrynene lige tilbage på plads og vender den anden vej i stedet..

jeg stod op med Emil lørdag morgen, inden de andre vågnede og så lagde jeg mig ind på sofaen hvor han så kravler op til mig og møver sig ind mellem mig og sofaen.. så lå vi der med tæppe over os og snakkede om øjne, øre, mund, arme, ben, fødder, tæer, hænder og fingre..
Tror vi lå og snakkede og hyggede i ½ time.. det er bare aldrig sket før at han har kunne ligge stille så længe..
Det var såååå hyggeligt.

også har han her i weekenden fundet ud af at vi kalder ham fræk bisse når han gør noget han ikke må.. Ea gør mest..

nu har han så kopieret det og siger selv fræk bisse når vi siger NEJ til ham.. kæft det er nuttet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.