33+2 - med og uden trøje :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

AnnaK89

Loa skriver:

IIIIIIIIIIIIH!! Sikke en fin mave!!!!

Tusind tak skal du have  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

Barbamama

AnnaKJ skriver:

Tak

Ja jeg synes godt nok det kommer nærmere nu, men på samme tid, så glæder man sig jo til at få sin krop igen

Det bliver ihvertfald dejligt, ikke at skulle slæbe rundt på en stor bold hele sommeren

Ja jeg glæder mig også SÅ meget til at få min krop igen. Jeg går SÅ langsomt, så jeg glæder mig bare til at jeg kan gå i et normalt tempo!

Anmeld

13. maj 2012

AnnaK89

Barbamama skriver:

Ja jeg glæder mig også SÅ meget til at få min krop igen. Jeg går SÅ langsomt, så jeg glæder mig bare til at jeg kan gå i et normalt tempo!

Det kan jeg godt forstå Jeg er også en snegl uden lige - ret frustrerende når ældre damer begynder at overhale sig på fortorvet 

Anmeld

13. maj 2012

Barbamama

AnnaKJ skriver:

Det kan jeg godt forstå Jeg er også en snegl uden lige - ret frustrerende når ældre damer begynder at overhale sig på fortorvet 

Ja ha ha ha... Jeg har overvejet at sætte et skilt på ryggen hvor der står "Du må gerne overhale"

Anmeld

13. maj 2012

AnnaK89

Barbamama skriver:

Ja ha ha ha... Jeg har overvejet at sætte et skilt på ryggen hvor der står "Du må gerne overhale"

Haha

Kunne se godt ud 

Anmeld

13. maj 2012

Muffin_girl

Janni. skriver:

Smuk mave  Også selvom du har fartstriber  

Fartstriber 

Anmeld

13. maj 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Ihh tak 

Ja den fylder godt efterhånden, men glæder mig til at få min egen krop igen snart

det kan jeg godt forstå... sådan har jeg det også nogle dage... men er sikker på jeg kommer til at savne hendes spark og små drillerrier

Anmeld

13. maj 2012

AnnaK89

Kay skriver:

det kan jeg godt forstå... sådan har jeg det også nogle dage... men er sikker på jeg kommer til at savne hendes spark og små drillerrier

Helt bestemt - det tror jeg også at jeg gør, men vil nu hellere sidde med lillepigen i mine arme 

Anmeld

13. maj 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Helt bestemt - det tror jeg også at jeg gør, men vil nu hellere sidde med lillepigen i mine arme 

ja helt klart

Anmeld

14. maj 2012

Barbamama

AnnaKJ skriver:

Haha

Kunne se godt ud 

Ja det kunne være meget komisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.