33+2 - med og uden trøje :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.340 visninger
23 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

AnnaK89

Så blev det 33+2 og har denne gang taget mod til mig, og viser nu uden trøje. Min mave er fyldt med strækmærker, men bemærk lige at de alle er fra sidste gang og har ikke fået nogle nye denne gang

Baby blev vækstscannet i onsdags og vejede 2131 g, så skyder på omkring 2300 g nu

Jeg er egentlig begyndt, at blive ret spændt/nervøs omkring fødslen nu - hvornår sker det, hvad sker der, kan jeg håndtere smerterne denne gang og hvordan bliver hele forløbet? Det fylder pt. ret meget i mit hoved, men det går nu nok

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

Barbamama

Du har da en super fin mave! Den kan du stolt vise frem. Ja jeg er selv 37+0 i dag og er andengangs-gravid. Og det er nu man sådan begynder at huske hvordan det var at føde og så tænker man: Aaaarh det har jeg måske ikke liiige lyst til igen! Men vi klarer det jo nok!

Anmeld

13. maj 2012

Janni.

Smuk mave  Også selvom du har fartstriber  

Anmeld

13. maj 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Du ser rigtig godt ud 

Anmeld

13. maj 2012

Kay

nej hvor er du bare fin... og hvor er maven bare blevet stor nu den er bare så fin og sidder helt perfekt

Anmeld

13. maj 2012

Loa

IIIIIIIIIIIIH!! Sikke en fin mave!!!!

Anmeld

13. maj 2012

AnnaK89

Barbamama skriver:

Du har da en super fin mave! Den kan du stolt vise frem. Ja jeg er selv 37+0 i dag og er andengangs-gravid. Og det er nu man sådan begynder at huske hvordan det var at føde og så tænker man: Aaaarh det har jeg måske ikke liiige lyst til igen! Men vi klarer det jo nok!

Tak

Ja jeg synes godt nok det kommer nærmere nu, men på samme tid, så glæder man sig jo til at få sin krop igen

Det bliver ihvertfald dejligt, ikke at skulle slæbe rundt på en stor bold hele sommeren

Anmeld

13. maj 2012

AnnaK89

Janni. skriver:

Smuk mave  Også selvom du har fartstriber  

Haha  Ja det kan vi da godt kalde dem Men de er der jo heldigvis for noget godt 

Mange tak

Anmeld

13. maj 2012

AnnaK89

Aisha skriver:

Du ser rigtig godt ud 

Tusind tak  

Anmeld

13. maj 2012

AnnaK89

Kay skriver:

nej hvor er du bare fin... og hvor er maven bare blevet stor nu den er bare så fin og sidder helt perfekt

Ihh tak 

Ja den fylder godt efterhånden, men glæder mig til at få min egen krop igen snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.