Jeg var igennem det samme med mit seneste barn. Han skred da jeg var 3 mdr. henne

. Jeg fik bare en sms, mens jeg var på job, at han ikke var der når jeg kom hjem

. Jeg tænkte bare det er da løgn, men nej. Han svarede ikke på telefonen og havde ikke efterladt sig besked om hvor han tog hen. Så han sørgede selv for at jeg lod ham være

.
Jeg fandt så heldigvis årsagen til at han skred, af anden vej, og det gav mig ro

. Fandt ud af at det var mit held at han var væk. Så jeg kunne se fremad, ville egentlig have en pause fra mænd, men kunne ikke undvære sex (mine hormoner var helt umulige), så jeg gik på Scor og søgte uforpligtende forhold

, men mødte faktisk en som overtalte mig til at vi kun skulle se hinanden og ham er jeg sammen med idag

.
Nu kender jeg ikke din situation og kender ikke årsagen til brudet, men hvis du ikke kender den så få en forklaring, det er mit råd

.
Vil så også lige sige at trod min lykkelige slutning gik jeg alligevel ned med en fødselsdepression og psykologerne mener at det at han skred har haft en stor indvirkning på det

. Jeg er først lige for nyligt flyttet tæt på min kæreste så stod alene med 2 børn i hverdagen og alt i alt, inkl. chok mm. blev det bare for meget

. Så håber du bliver afklaret med det og kommer ovenpå inden fødslen, og at han i det mindste vil vedkende sig faderskabet. Jeg har været igenenm en meget opslidende faderskabssag

, som først blev afsluttet, da hun var omkring 1½ år.
Held og Lykke