Nu er det sket.
Jeg sagde til Simon, at det var bedst vi gik hver til sit, da jeg ikke føler han er klar til at blive far. Udfaldet kom af, at han i fredags sagde, at han ikke gad med ind i babysam, fordi det ikke var sejt at komme sådan nogle steder... Samt at han kørte for stærkt med mig og min lillesøster i bilen, men da jeg brokkede mig flere gange, påstod han, at det var takstemeteret der var i stykker. 160km/t, så er det dælme meget i stykker da... Der er mange ting, der spiller ind, men disse ting gjorde bare at bægeret flød over..
Nå, men han tog det meget pænt. Nok lidt for pænt. Ikke et gram af "skal vi ikke prøve at få det til at fungere? Jeg elsker dig jo" <-- Nope, intet af det... Så jeg føler mig rigtig forladt, på trods af, at jeg var den, der lagde ud med at vi skulle gå fra hinanden.. Egentlig er det jo ikke ham jeg ønsker at dele mit liv med, eftersom han ikke er moden nok - og vi ikke deler de samme værdier (han lyver fx. meget)...
- men nøøj, hvor er jeg ulykkelig ved tanken om, at jeg skal være alene. Ingen til at dele glæderne med, altså ingen far der står ved min side bukket ind og vuggen, beundrende....
Hvordan taklede i enlige mødre/fædre opgaven som enlig?
Jeg føler mig svag lige nu, men inderst inde ved jeg at jeg nok skal klare at blive alenemor. Jeg har så meget kærlighed og omsorg at give af..... Det er rent psykisk, at jeg er svag lige nu..
Skal jo også slås med kommunen om hvorvidt jeg bliver en god mor eller ej.. De har sågår snakket om at jeg skal have en dukke med hjem... Og de har ikke engang mødt mig endnu..
Til alle jer enlige forældre:
I FORTJENER STOR RESPEKT!!
Kæmpe knussssss
Anmeld