Sælges til din pris.!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
30. maj 2012

onlyme

Frk Mig skriver:

Det kunne jeg godt gå med til ..  

Super :-)
Hvis du evt skulle være interesseret i noget på mine andre salgstråde, er jeg sikker på du kan få det billigt :d

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

onlyme

Missq4 skriver:

har ikke lige kigge hvad alle har skrevet men hvad har du af tøj i baby som både kan bruges til pige og dreng ?

Prøv denne tråd https://www.baby.dk/debat/175316pi1/toej--piger/01-aar-billigt-pigetoej.aspx#GoToMessage

Anmeld

30. maj 2012

onlyme

Missq4 skriver:

har ikke lige kigge hvad alle har skrevet men hvad har du af tøj i baby som både kan bruges til pige og dreng ?

Er også denne https://www.baby.dk/debat/166331pi1/toej--drenge/01-aar-drengetoej-saelges-billigt--alle-str-.aspx#GoToMessage Det´r står str

Anmeld

30. maj 2012

onlyme

Missq4 skriver:

ok tak

Håber der er noget du kan bruge,.!;-)

Anmeld

30. maj 2012

onlyme

Frk Mig skriver:

Det kunne jeg godt gå med til ..  

Hvis du var interesseret sender du så en pb med din adr så sender jeg kontooplysninger,.!

Anmeld

6. juni 2012

Silas&Mille

onlyme skriver:

Hej alle sammen,.

Jeg står i den situration at jeg for hurtigt har skrevet under på et afdrag enden jeg havde læst det ordenligt igennem hvilket har resulteret i at min konto er blevet banket godt ud,.!
Derfor sælger jeg disse ting til den pris i kan sætte på det, vil dog tillade mig at sige nej tak til et tilbud hvis de ikke er reaelle,.!
Spørg ind til str

Jeg håber det er noget for jer,.!

Hej.

De lysebrunebukser med peter plys (tror det er billede 65 eller der omkring) hvilken str er det?

Den orange Cars t-shirt, hvilken str er den?

Anmeld

6. juni 2012

onlyme

Silas&Mille skriver:

Hej.

De lysebrunebukser med peter plys (tror det er billede 65 eller der omkring) hvilken str er det?

Den orange Cars t-shirt, hvilken str er den?

Bkser er 74
Andet er 86 Lidt længere oppe på siden er der en genvej til en tråd med kun drengetøj, der står der str på

Anmeld

6. juni 2012

Steph_Laurits

De sorte "støvler", hvad str. er det?

Anmeld

6. juni 2012

Silas&Mille

onlyme skriver:

Bkser er 74
Andet er 86 Lidt længere oppe på siden er der en genvej til en tråd med kun drengetøj, der står der str på

tak for svar, kunne ikke lige overskue hvilket link der var til drenge tøjet.

Men det er desværre for småt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.