Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
chrisha32 skriver: hejhvad størelse af skoen og hvad koster det?
hejhvad størelse af skoen og hvad koster det?
Det er begge en str stor Er dtr 40 De ene par er helt nye kun brugt en gang, det er de første ^ Kun brugt til at gå til kirke i da benjamin blev døbt, der er dog kommet en lille rævne på hælen, men det ses ikke når man har dem på Hvis du er interesseret/hvis de passer så kom med et bud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Denne besked er markeret som værende en ugyldig opning.
oppp
Opper den lige engang
Har du noget i str 98 dreng?
onlyme skriver: Hej alle sammen,.Jeg står i den situration at jeg for hurtigt har skrevet under på et afdrag enden jeg havde læst det ordenligt igennem hvilket har resulteret i at min konto er blevet banket godt ud,.!Derfor sælger jeg disse ting til den pris i kan sætte på det, vil dog tillade mig at sige nej tak til et tilbud hvis de ikke er reaelle,.!Spørg ind til str Jeg håber det er noget for jer,.!
Hej alle sammen,.Jeg står i den situration at jeg for hurtigt har skrevet under på et afdrag enden jeg havde læst det ordenligt igennem hvilket har resulteret i at min konto er blevet banket godt ud,.!Derfor sælger jeg disse ting til den pris i kan sætte på det, vil dog tillade mig at sige nej tak til et tilbud hvis de ikke er reaelle,.!Spørg ind til str Jeg håber det er noget for jer,.!
Hej
Hvad skal du have for lysestagerne på billede 26?
Frk Mig skriver: Hej Hvad skal du have for lysestagerne på billede 26?
Hvad vil du give for dem ?
onlyme skriver: Hvad vil du give for dem ?
Uhh .. jamen jeg ved det ikke .. er så dårlig til at byde .. er så bange for at fornærme ved at byde for lavt ..
Frk Mig skriver: Uhh .. jamen jeg ved det ikke .. er så dårlig til at byde .. er så bange for at fornærme ved at byde for lavt ..
Det skal du ikke være De kommer til at koste 60kr at sende. hvad siger du til 100 incl
onlyme skriver: Det skal du ikke være De kommer til at koste 60kr at sende. hvad siger du til 100 incl
Det kunne jeg godt gå med til ..
har ikke lige kigge hvad alle har skrevet men hvad har du af tøj i baby som både kan bruges til pige og dreng ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128