Jer med opvasker (Altså ikke i form af en mand...)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2009

Tina2

Fines mor skriver:

Der er faktisk to ting i det :-)

1. Man skal ikke skylle af når man har en god maskine, da den har behov for det fedt som i på servisen.

2. Man bruger en masse vand, som rent faktisk bare er spild.

Gør det fordi jeg synes det er klamt at åbne maskinen og der STINKER af madrester... Kan bare slet ikke klare det:-S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2009

Tina2

Zafir skriver:

Jeg har lidt 'ocd' vedr opvaskemaskine. Jeg kan iKKE have, hvis tingene ikke står på de rigtige pladser (efter mit hovede). Det skal være skyllet af og det skal stå ordenligt...

Men altså, det er nu engang sådan. Hvis vi har gæster må de gerne hjælpe med at tage UD af bordet, men jeg bliver sindsyg hvis de sætter I opvaskeren. tilgengæld er der ikke dødstraf for at tømme, i stedet for mig.

Men lidt hverdags ocd skal der altid være plads til

Ha ha, det er sgu ligesom mig... Jeg flytter rundt på det, når Thomas har sat i... Det skal stå rigtigt og bestikket må helst ikke være alt for blandet:-D

Anmeld

19. april 2009

Mt4

skyller kun afnår vi har fået noget med ris da de kan sætte sig i spule hullerne. Mand en min der er hvidevaretekniker siger at det er spild af vand hvis man skyller af inden vask.

Anmeld

19. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Ha ha, det er sgu ligesom mig... Jeg flytter rundt på det, når Thomas har sat i... Det skal stå rigtigt og bestikket må helst ikke være alt for blandet:-D

Mit må SLET ikke være blandet For så er det jo meget nemmere når det skal tømmes. At bestikket i holderen, passer til skuffens huller mv. Det er altså meget tidsbesparende

Anmeld

19. april 2009

Bastian

Maria82 skriver:

Jeg stemte blankt for mangler lidt en mulighed....

Jeg skyller kun af, hvis der ikke er nok opvask til at sætte maskinen igang ellers skyller jeg ikke af...

Lige præcis det samme gør jeg. Jeg har også hørt det med, at maskinen skal bruge fedt til at gøre ordentlig rent (har endda hørt om en "opvaskemaskinemand" som anbefalede en klat smør), men gider ikke have opvaskemaskinen stinker til næste dag.

Anmeld

20. april 2009

Mormilla

Eva skriver:

Nej, så kunne jeg lige så godt vaskeop selv jo...der bruges for meget vand og så er det unødvendigt...
Knus Eva..

Helt enig

Anmeld

20. april 2009

LotteN

Ja, her skyller vi altid af. for her blvier opvaskeren tit først kørt af på 3. dagen ...!

Anmeld

20. april 2009

Lullaby

Nej hvad er så ideen med at have en opvasker? Jeg gider da ikke skylle alt af først... Og desuden er det da spild af vand...

Anmeld

21. april 2009

Sweet1978

Maria82 skriver:

Jeg stemte blankt for mangler lidt en mulighed....

Jeg skyller kun af, hvis der ikke er nok opvask til at sætte maskinen igang ellers skyller jeg ikke af...

Lige netop det jeg ville skrive...

Anmeld

21. april 2009

Loggidut

min bror der arbejder i Elgiganten har nogle klare råd til sådan en opvaskemaskine...

den er bygget til selv at skylle af, levetiden er længere hvis du lader maskinen gøre arbejdet.
Desuden bør man kun komme en halv tablet i pr. opvask, da det der oftes ødelægger sådan en maskine er sæberester, som sætter sig.

efter jeg begyndte at følge hans råd, har jeg aldrig døjet med at den ikke har gjort arbejdet ordentligt, det bliver altså pænere det der er i opvaskeren.

bare hvordan vi gør det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.