Jer med opvasker (Altså ikke i form af en mand...)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2009

Pia

lonemus skriver:

- vi bruger også altid quick-programmet

Når i vælger og gøre det er det bedre i bruger det der hedder skylle program end qvick programmet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har lidt 'ocd' vedr opvaskemaskine. Jeg kan iKKE have, hvis tingene ikke står på de rigtige pladser (efter mit hovede). Det skal være skyllet af og det skal stå ordenligt...

Men altså, det er nu engang sådan. Hvis vi har gæster må de gerne hjælpe med at tage UD af bordet, men jeg bliver sindsyg hvis de sætter I opvaskeren. tilgengæld er der ikke dødstraf for at tømme, i stedet for mig.

Men lidt hverdags ocd skal der altid være plads til

Anmeld

19. april 2009

Diana...

Zafir skriver:

Jeg har lidt 'ocd' vedr opvaskemaskine. Jeg kan iKKE have, hvis tingene ikke står på de rigtige pladser (efter mit hovede). Det skal være skyllet af og det skal stå ordenligt...

Men altså, det er nu engang sådan. Hvis vi har gæster må de gerne hjælpe med at tage UD af bordet, men jeg bliver sindsyg hvis de sætter I opvaskeren. tilgengæld er der ikke dødstraf for at tømme, i stedet for mig.

Men lidt hverdags ocd skal der altid være plads til

Griner sådan har jeg det os. og hvis kæresten fylder den får han os lov til at tømme den for gider ikke det rod iden, griner men så kan jeg tilgengæl gå at ordne skabe bagefter fordi de ikke kommer på deres pladser eller lige bliver sat som jeg vil ha de

Anmeld

19. april 2009

Tina2

Tynen skriver:

Hvor mange af jer skyller tingene af inden i putter dem i maskinen?

Lige et lille issue herhjemme fra..

Ja det gør jeg altid... Synes bare det er mega klamt der står noget deri med madrester på. Hader at åbne sådan en maskine, kan slet ikke ha det.....

Anmeld

19. april 2009

Moderator

Diana... skriver:

Griner sådan har jeg det os. og hvis kæresten fylder den får han os lov til at tømme den for gider ikke det rod iden, griner men så kan jeg tilgengæl gå at ordne skabe bagefter fordi de ikke kommer på deres pladser eller lige bliver sat som jeg vil ha de

Jeg kan faktisk også bedst lide at tømme For det ER jo mit køkken... Mit køkken, hans værksted Der rydder JEG altså heller ikke op!! nix (selvom jeg godt kan bruge værktøjet ...)

Anmeld

19. april 2009

Diana...

Tina2 skriver:

Ja det gør jeg altid... Synes bare det er mega klamt der står noget deri med madrester på. Hader at åbne sådan en maskine, kan slet ikke ha det.....

Helt enig.

Anmeld

19. april 2009

Moderator

Den vi havde i Sverige var supergod, det var ikke nødendigt at skylle af først, den blev som regel også fyldt på en dag, så tingene stod max fra morgen til aften - ikke i flere dage og har aldrig haft problemer med lugt eller andet

Anmeld

19. april 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg skyller altid af!
Hvis jeg ikke sætter maskinen i gang med det samme synes jeg det er direkte ulækkert at sætte service derind med madrester på... og føj, det kommer til at lugte
Og selvom maskinen sættes i gang med det samme, bryder jeg mig heller ikke om at alle madresterne samles i fintret... det er så klamt!!

Anmeld

19. april 2009

Nadi

Vi skyller af hvis det er meget slemt, og hvis det er noget der giver flyvrust.
Ellers sætter jeg det bare i opvaskeren, den skulle gerne ta det hele.

Anmeld

19. april 2009

Fines mor

Der er faktisk to ting i det :-)

1. Man skal ikke skylle af når man har en god maskine, da den har behov for det fedt som i på servisen.

2. Man bruger en masse vand, som rent faktisk bare er spild.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.