Ønsket om barn nr 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

viaaebeggbeggedfåfår

Håber du får dit 3. barn når tid er. 

Jeg skal i hvert tilfælde vente 3-4 år med a nævne noget herhjemme. Det er sikket  

Håber vi begge får ønsket opfyldt når tiden kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Anonym

Kender godt til brændende at ønske en til...følte jeg havde SÅ meget kærlighed til de to jeg havde, at jeg ville over elske dem, en rigtig hønemor..og da de begge var nået den alder hvor man ikke måtte få en "Møs" mere...havde jeg også bare et kæmpe ønske om en lille en til .

og det fik vi så. Men det er en hård lykke skal man også vide. Man er to voksne og der er 3 der kræver ens opmærksomhed. Der er også logistik i det. Manden måtte sige hej hej til den elskede bmw og kører nu nærmest mini bus ( hvis man spørger ham).

Jeg kan da også få den der følelse af, nej hvorvtrist aldrig at skulle opleve den der helt nye lille baby der lige er kommet ud...men jeg ved helt 100 det ER slut nu.

Men held og lykke med at få sit ønske opfyldt....

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kender godt til brændende at ønske en til...følte jeg havde SÅ meget kærlighed til de to jeg havde, at jeg ville over elske dem, en rigtig hønemor..og da de begge var nået den alder hvor man ikke måtte få en "Møs" mere...havde jeg også bare et kæmpe ønske om en lille en til .

og det fik vi så. Men det er en hård lykke skal man også vide. Man er to voksne og der er 3 der kræver ens opmærksomhed. Der er også logistik i det. Manden måtte sige hej hej til den elskede bmw og kører nu nærmest mini bus ( hvis man spørger ham).

Jeg kan da også få den der følelse af, nej hvorvtrist aldrig at skulle opleve den der helt nye lille baby der lige er kommet ud...men jeg ved helt 100 det ER slut nu.

Men held og lykke med at få sit ønske opfyldt....

tusind tak. ang bil, hvordan gjorde i med 3 autostole, måtte i gå over i en minibus, eller 7 personers eller kunne i nøjes med en almindelig stationcar

Anmeld

13. maj 2012

Anonym

Anonym skriver:

tusind tak. ang bil, hvordan gjorde i med 3 autostole, måtte i gå over i en minibus, eller 7 personers eller kunne i nøjes med en almindelig stationcar

I en 7 personers. Peugeot 5008. Ik skide køn men virkelig fantastisk praktisk. Og nem at have med at gøre. Alle sæder kan lægges ned og de 2 ekstra sæder er oppe og nede på 30 sekunder. Og der er 3 reelle sæder i 2. Række.

Så minibus var nærmere bare mandens betegnelse.

Anmeld

13. maj 2012

Troldemommi

Jeg syntes på ingen måde det er egoistisk at ønske sig barn nummer 3, børn er en velsignelse og så længe du har det overskud det kræver at have tre forholdsvis små børn så kom bare igang :-)

Monica

Anmeld

13. maj 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

I en 7 personers. Peugeot 5008. Ik skide køn men virkelig fantastisk praktisk. Og nem at have med at gøre. Alle sæder kan lægges ned og de 2 ekstra sæder er oppe og nede på 30 sekunder. Og der er 3 reelle sæder i 2. Række.

Så minibus var nærmere bare mandens betegnelse.

Tusind tak

Anmeld

14. maj 2012

Fru Aagaard

Kan sagtens forstå dig Et barn er en gave - og et helt fantastisk mirakel

Herhjemme er manden lidt skruk - selvom den mindste kun er 3½mdr Vi vil have nr 3 - og måske 4, meeeeen, det må lige vente lidt..

NYD DEM du har - det gør vi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.