Anonym skriver:
dvs du anbefaler 4½ år imellem ? hvorfor anbefaler du den alder imellem?
Synes bare det for os er om for lang tid, for os, både pga kærestens alder, men også med tanke om, at der ikke skal gå alt for længe, da der er så kort aldersforskel mellem nr 1 og 2, og også praktisk, i hvordan vores hus er indrettet, så børnene skal dele værelser nogle år 
Ja, eller bare 4 år

Jeg synes det har været hårdt at have 2 blebørn her til sidst. Regner dog med den mellemste smider bleen til sommer.
Og så mangler man bare et sæt hænder når man får nummer 3.
Jeg har et par stykker i familien, der har fået nummer 3 med længere mellemrum end der er med de 2 første. Og når de store er mere selvhjulpne, så glider tingene bare nemmere.
Jeg farer rundt med 3 børn. Den store på knap 6 år kan jo en hel del, men har jo stadig brug for mig og er lige startet i skole. Så der er mange ting vi skal se til mht til skolestart.
Den mellemste er så kun 3 år og bruger ble og kan jo ikke selv tage mad osv. Heller ikke at jeg overhovedet forventer det. Og han har også svært ved at vente når den lille får mad.
Der kan min datter bedre vente.
Og ja, ligepludselig kan der være 3 der mangler en, mens man lige er på toilettet osv

Men jeg ville da heller ikke bytte

Men det er bare sådan det har været for MIG, det kan jo være I andre besidder langt større overskud og planlægger på en anden måde, prioritere anderledes osv osv

JEG synes bare det har været hårdt. Der er bare sindsygt meget at se til når der kommer et 3. Barn (for mig)

Var det uddybende nok? Ellers så spørg mere

*C