Anonym skriver:
Mange tak fordi du tog dig tid til at svare. Jeg har faktisk selv haft Dragør i tankerne. Var inde og se på lidt huse. Blev lidt skræmt væk af at der på nogle af dem stod noget med skolebus. Er skolerne så langt væk, at ungerne ikke selv kan cykle?
Bor du selv der ude af nu med dine børn? Er bh og vuggestuer gode?
dragør er opdelt i flere forskellige kvartere og de er meget forskellige.. nordstranden, gammel dragør og dernede er det jeg er mest til ..sydstranden og store magleby er jeg ikke særlig stor tilhænger af...
bor man nede i selve dragør så er der ikke langt til noget som helst
jeg cyklede selv i skole fra en relativ tidlig alder fordi man altid fulgtes med de andre og jeg boede 500 meter ca fra skolen 
Dragør Skole er en super dejlig skole 
både vuggestuer og børnehave skulle have rigtig god omtale
også fritidshjemmene..
jeg passede børn der gik i børnehave og i skole og det var altså livet at cykle i christiania cyklen op til fritten også over i børnehaven, lige runde forbi supermarkedet og handle også hjem i haven og lege også kom der altid et eller to af nabo børnene ind 
jeg bor der desværre ikke længere selv, vi flyttede derfra da jeg var stor teenager og skulle jeg ændre mening om at bo på landet så er det dragør jeg flytter tilbage til 
Anmeld