Anonym skriver:
Ved ikke om den her ligger det rigtige sted ellers må jeg jo flyttes 
Men helt ærligt.. Er det kun mig der syntes det er mega skræmmende og tænker det må være mega grænseoverskridende som gravid at en vildt fremmed stopper en op på gaden og vil røre ved ens mave?
Var nede i byen med en veninde som er 2½ måned fra termin og pludselig i vores samtale bliver vi bremst op af den her vildt fremmede kvinde som bare lægger hånden på min venindes mave og aer den imens hun siger tillykke?!
Helt ærligt! Har ikke selv prøvet at være gravid endnu, men blev da forskrækket og min veninde var også i chok
Helt ærligt det kan man da ikke tillade sig?! Det er det private rum.. Det er ens baby ikke hele verdens
Er overbevist om at havde det været mig havde jeg slået hånden væk på stedet... Men... Er helt paf... 
Bliver jo helt bange for selv at blive gravid hvis fremmede ikke kan finde ud af at holde den personlige grænse 
Har ikke selv oplevet at folk har taget på min mave (ingen gang svigerfamilien - selvom jeg nogle gange opfordret til det, da jeg gerne vil give dem oplevelse af at Laura sparkede), men er glad for at jeg ikke er blevet sat i situationen.
Dog er jeg selv "slem" til at sige tillykke (uden at rør maven) eller spørge ind til dem, vist de f.eks. blev betjent af mig ved kassen. Havde faktisk en kunde som handlede ofte hos os, og hende fik jeg en rigtigt god snak med, da hun skulle have kejsersnit ligesom jeg selv fik. Plus jeg hilste på hende, når hun ellers var i butikken. Hun har siden fortalt mig, at hun var så glad for mig, fordi jeg netop snakkede med hende om det, sagde tillykke og held og lykke med det hele
Anmeld