Din beregnet termin?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

Camillos

MorDk skriver:

Blev lidt inspireret af en anden tråd...

Da du fandt ud af du var gravid... Hvilken terminsdato regnet du dig selv frem til og hvad blev du endeligt sat til efter scanning?

Jeg regnede ud at min termin var 14.09.12

Efter scanning blev jeg rykket 1 dag frem altså termin 13.09.12 

Jeg regnede med jeg havde termin 18-10- 2012 Var til 6 scanninger inden Nf, og alle disse viste næsten forskellige termins datoer.. : 21-10- 12   19-10-12 20-10-12  og 18-10-12

Jeg kom til Nf og fik den endelige Dom 18-10-2012 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Bak

MorDk skriver:

Da du fandt ud af du var gravid... Hvilken terminsdato regnet du dig selv frem til og hvad blev du endeligt sat til efter scanning?

Jeg havde regnet mig frem til 27.09.12, men ved NF blev det til 24.09.12 Så det var den "rigtige" retning

Anmeld

12. maj 2012

Lisbeth85

Jeg regnede mig frem til d. 15/11 og er nu sat til d. 21/11 efter første scanning.

Anmeld

12. maj 2012

Darling<3

Stavefejl og dobbelt

Anmeld

12. maj 2012

Darling<3

Jeg har regnet mig frem til at min termin hedder - 2/7/12 og det samme har alle mine scanninger sagt

Anmeld

12. maj 2012

VNB

frk andreasen skriver:

sådan var det osse med min datter jeg havde beregnet det til d 4 marts osse lægen med nf scanningen sagde d 7 marts men hun blev født den 4 marts

ej hvor sjovt  

jeg tror altså bare at det hele kommer an på hvor stor barnet er... altså ment på den måde at mennesker jo er forskellige størrelser, og det gælder også inde i maven. 

de måler så ud fra deres standardt mål, og derved fastlægges en termin. 

men jeg er sikker på at den 12 var den helt rigtige dato, og at han dermed er født til termin hihihi  

og det samme gælder sikkert også din datter

Anmeld

12. maj 2012

frk andreasen

VNB skriver:

ej hvor sjovt  

jeg tror altså bare at det hele kommer an på hvor stor barnet er... altså ment på den måde at mennesker jo er forskellige størrelser, og det gælder også inde i maven. 

men jeg er sikker på at den 12 var den helt rigtige dato, og at han dermed er født til termin hihihi  

ja det tror jeg osse

Anmeld

12. maj 2012

frk andreasen

VNB skriver:

ej hvor sjovt  

ja det tror jeg osse

Anmeld

12. maj 2012

-Sigrid-

MorDk skriver:

31/12 først, så 3/1 og den "endelige" termin var d. 15/1 - og fødte d. 19. januar

Anmeld

12. maj 2012

Tanjadamgaard

Min egen beregning samt lægens var d. 8 august. Men blev sat 14 dage tilbage ved NF

Nu hedder min termin d. 22 august 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.