Din beregnet termin?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

Guldimaven

Efter mine egne beregninger havde jeg termin 30 maj.. Og det havde jeg også efter scanning, og det har jeg endnu.. Den er aldrig blevet flyttet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Eliza

Jeg er VIRKELIG dårlig til at holde styr på mens.. så da jeg blev gravid, var det lidt svært at regne ud.. Jeg ringede til min chef og spurgte til hendes mens, for vi er 4 madamser der arbejder tæt sammen så vi er alle "gnavne" sammen tidig.. så ud fra hendes mens var min termin 5 feb. blev dog rykket til 7. feb ved scanning..

Anmeld

11. maj 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Min egen beregning var d. 24 december, scanningslægen sagde 26 december. jeg blev fertilitetsbehandlet så vidste præcis hvornår befrugtningen skete Han blev født julenat

Alligevel insisterede lægen på, at regne terminen ud efter sidste menstruationsdag, selvom det jo ikke rigtig gir nogen mening. Kan også huske at hans beregning var forkert, men ikke hvornår det var.

Anmeld

11. maj 2012

MortilCilas

MorDk skriver:

Blev lidt inspireret af en anden tråd...

Da du fandt ud af du var gravid... Hvilken terminsdato regnet du dig selv frem til og hvad blev du endeligt sat til efter scanning?

Jeg regnede ud at min termin var 14.09.12

Efter scanning blev jeg rykket 1 dag frem altså termin 13.09.12 

Jeg regnede kun med at jeg var gået 2 uger over tid, men var 8 uger, da vi kom til lægen, og han regnede terminen til den 06.01.11 til NF blev jeg rykket til 04.01.11 så to dage

Anmeld

11. maj 2012

Levi&LilysMor

Regnede selv ud fra sidste mens og der var det d. 28/9-11 men jeg blev rykket til d. 03/10-11 til nf, men endte med at føde d. 06/10-11

Anmeld

11. maj 2012

Mira0911

Min d. 20 September 

Scanningen 19. September.... 

Det gik igang d. 19. september og fødte d. 20. September... 

Anmeld

12. maj 2012

frk andreasen

VNB skriver:

med Viktor havde jeg oprindeligt termin den 12 December (regnet ud fra min sidste mens) 

men til NF blev jeg sat til den 8 December.. 

Sjovt nok endte jeg så med at føde ham den 12 December!!  

sådan var det osse med min datter jeg havde beregnet det til d 4 marts osse lægen med nf scanningen sagde d 7 marts men hun blev født den 4 marts

Anmeld

12. maj 2012

M&F&C

Min læge beregnede at min termin hed 7. november 2012 - da jeg kom til NF scanning blev datoen rykket 2 dage, og hedder nu 9. november 2012  

Så tæt på  

Anmeld

12. maj 2012

snefnug

Var i fatelitetsbehandling og de sage termin 23/11-07, til md scanning blev den rykket til d. 17/11-07 fødte den 23/11-07

Anmeld

12. maj 2012

Isaac's mor

Jeg har beregnet det til 25 Maj sådan cirka, men er sat til d. 8 Juni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.