Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Team Putte skriver: Haha! Snedigt Jeg sagde bare til min kæreste at hvis han ville have stege måtte han give mig et stegetermometer og vupti så var der gave på sofabordet 2 dage efter
Haha! Snedigt
Jeg sagde bare til min kæreste at hvis han ville have stege måtte han give mig et stegetermometer og vupti så var der gave på sofabordet 2 dage efter
Fedt gjort.. det trick må jeg låne..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laijona Äiti skriver: Fedt gjort.. det trick må jeg låne..
Du låner bare
Team Putte skriver: Haha! Der er da ik noget bedre end nybagt kage! ungerne ville elske hvis du bagte kage til dem
Haha!
Der er da ik noget bedre end nybagt kage! ungerne ville elske hvis du bagte kage til dem
Tjahh gør jeg da oz nogle gange Men ka slet ik lave dem som du gør *G*
Team Putte skriver: Du låner bare
LotusCPH skriver: Tjahh gør jeg da oz nogle gange Men ka slet ik lave dem som du gør *G*
Bevares det er børnene nok oz helt ligeglade med Bare det smager godt
Team Putte skriver: Hjemmelavet? Vil helt vildt gerne kaste mig ud i is-projektet, men synes ik rigtig energien er til at sætte sig ind i det
Hjemmelavet?
Vil helt vildt gerne kaste mig ud i is-projektet, men synes ik rigtig energien er til at sætte sig ind i det
nej da.... bare den der lå i fryseren.....
Team Putte skriver: Bevares det er børnene nok oz helt ligeglade med Bare det smager godt
Ja præcis Men ku nu være fedt til housewarming at lave en lækker lækker kage *G*
eliasogmor skriver: nej da.... bare den der lå i fryseren.....
Hehe det er sgu oz iorden
LotusCPH skriver: Ja præcis Men ku nu være fedt til housewarming at lave en lækker lækker kage *G*
Hehe du siger bare til hvis du skal bruge lift gode råd
Team Putte skriver: Hehe du siger bare til hvis du skal bruge lift gode råd
TiiiiiL - det heeele *G*
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128