Update: Kage til kæresten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

lio

Team Putte skriver:

Den blev oz rigtig god

Fik du oz weekend-kage?

Ja, men havde travlt så det blev en købe æbletærte (sm var tør og kedelig)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Ja, men havde travlt så det blev en købe æbletærte (sm var tør og kedelig)

Altså kage er kage!

Men ja købekage er ik det samme som hjemmebag.. Det er så ærgeligt når man kommer hjem med noget tørt noget og har glædet sig til lidt hygge

Anmeld

15. maj 2012

lio

Team Putte skriver:

Altså kage er kage!

Men ja købekage er ik det samme som hjemmebag.. Det er så ærgeligt når man kommer hjem med noget tørt noget og har glædet sig til lidt hygge

Ja, men heldigvis fil vi en god flæsesteg så havde ikk brug for så meget kage..

Anmeld

15. maj 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Ja, men heldigvis fil vi en god flæsesteg så havde ikk brug for så meget kage..

Mmmmmhh... flæskesteg! Se det kunne jeg godt snart spise!

Anmeld

15. maj 2012

lio

Team Putte skriver:

Mmmmmhh... flæskesteg! Se det kunne jeg godt snart spise!

Hvis man må blære af sin egen madlavning så var det 2. gang i mit liv jeg skulle lave det og de medspisende sagde den sad lige i skabet..

Anmeld

15. maj 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Hvis man må blære af sin egen madlavning så var det 2. gang i mit liv jeg skulle lave det og de medspisende sagde den sad lige i skabet..

Det er sejt

Jeg har aldrig gjort mig meget i stege fordi jeg synes de er så svære at se og mærke på hvornår de er færdige.. Men jeg har fået et fancy stegetermometer af kæresten og lavede faktisk culottesteg for første gang i søndags Den sad oz lige i skabet med selve stegen, men fedtet ovenpå skal lige have en tur på panden først når jeg skal lave sådan en næste gang for det var slet ik sprødt

Anmeld

15. maj 2012

lio

Team Putte skriver:

Det er sejt

Jeg har aldrig gjort mig meget i stege fordi jeg synes de er så svære at se og mærke på hvornår de er færdige.. Men jeg har fået et fancy stegetermometer af kæresten og lavede faktisk culottesteg for første gang i søndags Den sad oz lige i skabet med selve stegen, men fedtet ovenpå skal lige have en tur på panden først når jeg skal lave sådan en næste gang for det var slet ik sprødt

Jeg er heller ikk stærk i stege, jeg er ikk den store kødspiser..

Anmeld

15. maj 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Jeg er heller ikk stærk i stege, jeg er ikk den store kødspiser..

Hehe kan nu godt li' kød, men har altid hoppet hurtigere på en god bøf end en oksesteg fordi man trods alt kan mærke på bøffen når den er klar!

Et godt stegetermometer er guld værd, har jeg fundet ud af

Anmeld

15. maj 2012

lio

Team Putte skriver:

Hehe kan nu godt li' kød, men har altid hoppet hurtigere på en god bøf end en oksesteg fordi man trods alt kan mærke på bøffen når den er klar!

Et godt stegetermometer er guld værd, har jeg fundet ud af

Jeg har stjålet min søster stegetermometer..  hun påstår dog stadig at hun skal have det igen men jeg har sagt at hun må skaffe sig et nyt selv, jeg kan ikke undvære dette..

Anmeld

15. maj 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Jeg har stjålet min søster stegetermometer..  hun påstår dog stadig at hun skal have det igen men jeg har sagt at hun må skaffe sig et nyt selv, jeg kan ikke undvære dette..

Haha! Snedigt

Jeg sagde bare til min kæreste at hvis han ville have stege måtte han give mig et stegetermometer og vupti så var der gave på sofabordet 2 dage efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.