Har i Fået en gave fordi i har født jeres kærestes barn...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

TeamRocket

Med den første nej- og jeg brugte 9 mdrs barsel på at bebrejde ham det! For jeg havde nemlig købt til ham og jeg blev så skuffet, for efter alt den tid i helvede, + fødsel og så får jeg ikke engang en blomst fra haven?! (nu er jeg faktisk skuffet over det igen )
Med nr to- blev jeg super forkælet så tror ligesom han havde lært noget. Og hvor forfærdeligt det end lyder så forventer jeg også en gave når jeg har født 3eren her Det mangler ski da bare- det jo ikke ham der bliver revet itu så et takkekort eller gave er da det mindste han kan gøre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Mit svar er andet.

Jeg har ikke fået ved fødslen, men ved den positive test :-)
Har fået en spinning ring ved hver af mine piger (Isabell og vores engel pige) og skal også købt en nu her ved denne graviditet, vi har ikke nået det endnu. Så kan jeg gå med dem samlet, indtil de en dag får deres ring :-)

Ved fødslen har jeg fået en gave af min svigermor og en af min svigerfar (de er skilt) et arve smykke fra hver side af familien. Et par øreringe som har tilhørt min mands mormor og en halskæde som har tilhørt hans farmor. De bliver så Isabells en dag :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

12. maj 2012

MetteS81

Jeg fik en brilliantring som vi selv har designet...dvs vidste det godt på forhånd. Ringen skal så gives videre til Ella når hun blir voksen  Den skal lige indgraveres, det har vi ik fået gjort endnu..

Anmeld

14. maj 2012

AdamsMor

Jeg fik en kitchenAid køkkenmaskine og en volvo v70

Anmeld

14. maj 2012

emsaroto

fik bare blomster ?

Anmeld

14. maj 2012

sabrina89

Jeg fik en kæmpe stor orkide med masser af blomter på. Han fik en lego tecknik kran (som han har snakket om i meget lang tid &nbsp Overvejer at købe noget lego tecknik til ham igen, når vi skal ha nr. 2 for vi hyggede os helt vildt og fik slappet af på en anden måde

Anmeld

14. maj 2012

Laulund87

Fenja09 skriver:

Nope, fik ingenting udover min datter  men til gengæld fik min kæreste heller ikke noget af mig - det er vel en 50/50 ordning, at vi kvinder så er skabt til at gøre alt det hårde arbejde må vi jo tage med - fædrene må så undvære den helt igennem og ubeskrivelige oplevelse det er at gå med et barn i 9 mdr for derefter at føde det

/Fenja

Anmeld

14. maj 2012

-Sigrid-

dola skriver:

Halløj,

vil bare høre hvor udbredt det er med pushpresent eller Barselsgaver herhjemme?

Så har I fået noget af jeres Mænd for at "gøre" dem til fædre.. ?

Altså jeg har nemlig ikke fået noget..

Nej, men vi har også været fælles om det hele vejen igennem. Altså, jeg har haft rigtig meget brug for ham pga opkast og bækkenløsning. Og han er der også 100% nu, både ja og nej... Men har stemt nej

Desuden er han slet ikke så romantisk 

Anmeld

14. maj 2012

maria_wlt

Jeg fik en smuk ring med 2 brillianter.. (Fordi der var 2 drenge) 

Den ene dreng kunne ikke overleve....1 sten fandt ud 

Så blev jeg gravid med Ene 8 mdr efter og fik så min ring tilbage med 2 sten  

Anmeld

14. maj 2012

Valle81

Nej, det gjorde jeg ikke, og heller ikke han fik noget.

Jeg går ikke op i den slags ting, vi gjorde det heller ikke til bryllup. Vi vil hellere gemme og bruge pengene på andet, som sæsonpas til LEGOland osv hvor det er ejere familien der får en gave.

I det hele taget er jeg ikke gaverne, julegaver og fødselsdagsgaver er faktisk heller ikke noget vi vægter så højt:0)

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.