Har i Fået en gave fordi i har født jeres kærestes barn...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

Guldimaven

jeg ved ikke om jeg får noget.. men jeg tror det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

K&S

dola skriver:

Halløj,

vil bare høre hvor udbredt det er med pushpresent eller Barselsgaver herhjemme?

Så har I fået noget af jeres Mænd for at "gøre" dem til fædre.. ?

Altså jeg har nemlig ikke fået noget..

Jeg fik intet, men forventede heller ikke noget - vi fik begge den største gave i Anton

Gav du din mand noget?

Anmeld

11. maj 2012

TbCp

Ved min datter fik jeg en alliancering med en diamant, skal så have sat en diamant mere i nu, for vores søn, men har ikke fået det gjort endnu..

Anmeld

11. maj 2012

LouiseRH

fik et smykkesæt bestående af halskæde og øreringe

Anmeld

11. maj 2012

Muzs

Jeg fik en Gerog Jensen ring med en blå sten som skulle symbolisere vores dreng

Anmeld

11. maj 2012

heidi30

Hej,

har stemt ja.

Fik en guld halskæde med et rødt hjerte vedhæng, som jeg havde set i vinduet hos en lille guldsmedsbutik i Grønnegade i Kbh. Vi bor ikke i Kbh. men min kæreste havde et møde derovre nogle uger senere og købte det og gemte det indtil jeg havde født .

Anmeld

11. maj 2012

JustMe

Nope, det er lidt livets lod, at det er kvinden, der føder og er gravid. Jeg ville gerne, men har det også samtidig sådan, at det er mig der får den gave at have båret hende, født hende og været hjemme med hende. Det er jo et fælles projekt, og synes altid at det er manden der skal give kvinde gaver.

Anmeld

11. maj 2012

ESV

dola skriver:

Halløj,

vil bare høre hvor udbredt det er med pushpresent eller Barselsgaver herhjemme?

Så har I fået noget af jeres Mænd for at "gøre" dem til fædre.. ?

Altså jeg har nemlig ikke fået noget..

Jeg har svaret nej men fik da trods alt en temmelig lækker pige ud af det og det er vel den største gave man kan få, et sundt og rask barn..

Anmeld

11. maj 2012

MortilElias2010

Fik en halskæde med en engel af min mand  Havde ikke tænkt over det, men så overraskede han mig en morgen med denne lille smukke symbolske gave 

Anmeld

12. maj 2012

Fenja09

Nope, fik ingenting udover min datter  men til gengæld fik min kæreste heller ikke noget af mig - det er vel en 50/50 ordning, at vi kvinder så er skabt til at gøre alt det hårde arbejde må vi jo tage med - fædrene må så undvære den helt igennem og ubeskrivelige oplevelse det er at gå med et barn i 9 mdr for derefter at føde det

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.