kan scanningen fejle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

MorDk

Det er meget forskelligt sys jeg hvordan og hvorledes de sætter folk frem og tilbage .... Nogle befrugtede æg sætter fast tidligere, senere...?!? Hmm..

Jeg havde selv regnet mig frem til 14.09.12 og min termin blev sat (efter scanning) til 13.09.12 så det er ret "close"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

lio

Anonym skriver:

håber også bare det her var en fejl

meeeeeeeen, mon ik hun kunne bregne det udefra barnets mål

Jo men når målene stadig er så småså kan det være svært, så mon ikk de rykker til dig nf.

Anmeld

12. maj 2012

Kay

da jeg var til nf ville de også sætte mig tilbage.... og pga. min pco aner jeg jo ikke hvor når jeg havde æl... men da hun ville sætte mig tilbage sagde jeg pænt til hende at så ville jeg altså ikke havde været gravid den dag jeg testede posetivt så der måtte være noget galt...  

hun målte i alt 6 gange der efter og det endte med at jeg blev sat en dag frem i stedet...

tror det er rigtig svært at måle helt pricist på de små størrelser...

Anmeld

12. maj 2012

frk andreasen

ved min datter blev jeg osse sat fra den 4 marts til den 7 marts ved scanningen men hun kom skam ud på den oprindelige termin d 4 marts ( naturligt) så det passer ikke altid

Anmeld

12. maj 2012

Isaac's mor

Sådan tænkte jeg ogs, tror altså ogs de har givet mig en "for sen" termin :O Det lader da til jeg hele tiden er foran.. både med alle de små ting der sker med kroppen og baby's størrelse osv.

Anmeld

12. maj 2012

Lullaby

Jeg havde første mens 25/2. Men kunne først teste 3 uger over tid. Jeg skulle have været 10+ nu men er reelt kun 8+. Simpelthen fordi min ægløsning ligger 4 dage før mens.

Anmeld

12. maj 2012

Tanjadamgaard

Anonym skriver:

jeg havde min menstruations første dag d. 22 februar !

Undskyld mig! hvordan ialverden kan scanningen ude på sygehuset så kun få mig til at være 9+5? hmmm.. jeg testede positiv på 28 dagen (hvilket havde passet med en cyklus på 28 dage) så forstår dermed jeg ikke er længere .. hun tog sig god tid, men sagde jeg kun var 9 uger

Det kan sagtens lade sig gøre, jeg blev også sat 2 uger tilbage ved NF scanningen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.