kan scanningen fejle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

961 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

Anonym trådstarter

jeg havde min menstruations første dag d. 22 februar !

Undskyld mig! hvordan ialverden kan scanningen ude på sygehuset så kun få mig til at være 9+5? hmmm.. jeg testede positiv på 28 dagen (hvilket havde passet med en cyklus på 28 dage) så forstår dermed jeg ikke er længere .. hun tog sig god tid, men sagde jeg kun var 9 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Undskyld mig! hvordan ialverden kan scanningen ude på sygehuset så kun få mig til at være 9+5? hmmm.. jeg testede positiv på 28 dagen (hvilket havde passet med en cyklus på 28 dage) så forstår dermed jeg ikke er længere .. hun tog sig god tid, men sagde jeg kun var 9 uger

Kan godt forstå duver frustreret over det, men det er set flere gange at folk blvier sat 14 dage tilbage..

Har en veninde der også er herinde der blev sat så langt tilbage. Da hun kom til NF vidste det sig hun ikke var mere end 10+..

herfra

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Kan godt forstå duver frustreret over det, men det er set flere gange at folk blvier sat 14 dage tilbage..

Har en veninde der også er herinde der blev sat så langt tilbage. Da hun kom til NF vidste det sig hun ikke var mere end 10+..

herfra

Øv! man bliver på en måde lidt skuffet

Anmeld

11. maj 2012

lio

Anonym skriver:

De var usikre på min termin indtil nakkefolds skanningen.

Anmeld

11. maj 2012

Zeus

Anonym skriver:

Tror ikke man altid kan bruge deres super 'nøjagtige' scanning til noget.. Med min ældste blev jeg også skudt 2 1/2 uge tilbage, men det passede ingen steder henne, jeg skulle have beholdt min oprindelige terminsdato

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Tror ikke man altid kan bruge deres super 'nøjagtige' scanning til noget.. Med min ældste blev jeg også skudt 2 1/2 uge tilbage, men det passede ingen steder henne, jeg skulle have beholdt min oprindelige terminsdato

håber de så meget har kigget forkert

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

Laijona Äiti skriver:

De var usikre på min termin indtil nakkefolds skanningen.

håber også bare det her var en fejl

meeeeeeeen, mon ik hun kunne bregne det udefra barnets mål

Anmeld

11. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Øv! man bliver på en måde lidt skuffet

Ja det kn jeg sagtens forstå, men så længe den har det godt derinde .

Anmeld

11. maj 2012

Mother-love

Ved ikke om de kan tage fejl med termins datoen.
Men jeg var oppe og blive scannet hver 4. Uge fra MD scaningen pga jeg fik depressionsmedicin i min graviditet.
Og den sidste scanning jeg var til var jeg 37+ mener jeg og der skød de isabella til at være en 4000 g så de sagde hun ville blive en 4200g baby når hun ud ved pks.
Meeeen hun vejede altså kun 3384. Så det er næsten et helt kg forkert.

Anmeld

11. maj 2012

morbibi

Anonym skriver:

Forstår til fulde, din frustration. Jeg har også haft en cyklus på 28 dage og alligevel blev jeg sat 5 dage tilbage. Og det er jo så fordi, deres mål passer på et barn, der er eks 5 dage mindre, men hvad kan vi bruge det til i sidste ende. Går du over tid, går du jo mere over tid pga deres regning..... Så bare du har godt med vand, så er alt ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.