3-4 år: Swimsafe/floatsuit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.333 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

kagemand

Swimsafe floatsuit er en unik, australsk badedragt, som giver barnet større selvtillid, når det lærer at svømme, fordi det kan flyde sikkert og naturligt med dragten på. Men herudover bør dragten også give forældrene større tryghed, fordi den patenterede tryghedsring af skum hjælper med, at holde barnets hoved over vandet. Derudover er der indlagt fleksible paneler af skum omkring kroppen i dragten, hvilket giver ekstra opdrift.

Den er specielt designet til børn, som har brug for tryghed og selvtillid i vandet. Swimsafe Floatsuit hjælper også  med at beskytte mod solens skadelige stråler, da stoffet har en UVP filter-effekt på 50+

Swimsafe Floatsuit er CE certificeret dvs. godkendt i EU og har et patenteret design. Dragten er lavet af hurtigtørrende tekstil: 80 % nylon el.  polyester og 20 % spandex. Den er let at tage på og fås i mange moderigtige farver og tryk til både drenge og piger, og kommer desuden i tre størrelser:

Den er som ny sælges for 100 kr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

kagemand

Dragten er til et barn på 3-4 år, 18-30 kg, når du så syntes kan du tage de lameller ud der sidder inde i dragten

Anmeld

11. maj 2012

Sara.

Hej.

Jeg vil gerne høre hvordan den er i str.?

Mvh. Sara

Anmeld

11. maj 2012

Sara.

kagemand skriver:

Dragten er til et barn på 3-4 år, 18-30 kg, når du så syntes kan du tage de lameller ud der sidder inde i dragten

Hvor lang var dit barn da han/hun brugte den?

Giver den mere eller mindre hjælp til barnet end badevinger /ring

Anmeld

11. maj 2012

kagemand

Den sælges i dag her på baby side, , tror du måske får mere hjælp ved at læse om den der, jeg sælger den for min svigerdatter, men jeg syntes at man er mere sikker, fordi de heller ikke får hovedet under vandet, også bliver de så stolt , når de kan bade uden baderingen, også syntes jeg også at det er ret smart, at man så kan fjerne de lameller, når man syntes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.