Forslag til ny kategori

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

LouiseRH

LuLy skriver:

Ja, jeg manglede også lidt sådan en kategori dengang vi gik over til flaske. Og jeg tror at rigtig mange ville få glæde af den - så man ikke driver sine venner til vanvid med alle spørgsmålene

Nemlig
Det ville også gøre det en del nemmere for andre der går over til flaske. Så kan man jo bare lige trykke ind på debatten og finde det man leder efter, i stedet for at oprette 57 emner om det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

lycly

LouiseRH skriver:

Nemlig
Det ville også gøre det en del nemmere for andre der går over til flaske. Så kan man jo bare lige trykke ind på debatten og finde det man leder efter, i stedet for at oprette 57 emner om det samme

Ja netop, så slipper man for selv at oprette en tråd, hvis der nu er en anden der giver svar på ens spørgsmål

Anmeld

11. maj 2012

LouiseRH

LuLy skriver:

Ja netop, så slipper man for selv at oprette en tråd, hvis der nu er en anden der giver svar på ens spørgsmål

Håber i hvert fald den kommer

Anmeld

11. maj 2012

Ciss

Har ikke flaskebørn længere, men jeg støtter absolut sådan en kategori. Der er jo faktisk stor forskel på at amme og at give flaske.

- og så er der det psykiske element. Hvis amningen går totalt i kludder og man er psykisk nedkørt og føler det som et enormt nederlag, så kan det føles lidt ok enkelt at kunne komme i kontakt med andre i samme situation og at slippe for at lede efter info imellem en masse debatter, som kun omhandler amning.

for en flaskebarn-kategori.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.