Forslag til ny kategori

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

lycly

Jeg tænkte på, om ikke der kunne laves en kategori til flaskebørn? Pt. er der kun til amning, men jeg synes det kunne være meget rart, at man kunne henvende sig specifikt til andre med flaskebørn med spørgsmål om mme, flasker osv.

Bare en tanke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

11. maj 2012

Tona

LuLy skriver:

Jeg tænkte på, om ikke der kunne laves en kategori til flaskebørn? Pt. er der kun til amning, men jeg synes det kunne være meget rart, at man kunne henvende sig specifikt til andre med flaskebørn med spørgsmål om mme, flasker osv.

Bare en tanke

Enig

Anmeld

11. maj 2012

Nettemor

Troede jeg faktisk der var Indtil jeg så din tråd- tjekkede og fandt ud af at jeg troede forkert.. Men kan bare huske det har været oppe før..

Synes det er en super ide.

Anmeld

11. maj 2012

lycly

Nettemor skriver:

Troede jeg faktisk der var Indtil jeg så din tråd- tjekkede og fandt ud af at jeg troede forkert.. Men kan bare huske det har været oppe før..

Synes det er en super ide.

Man skulle også tro at der var sådan en kategori, umiddelbart synes jeg det virker oplagt når "amning" er en kategori. Men håber den bliver oprettet, tror den ville blive brugt meget

Anmeld

11. maj 2012

Nettemor

LuLy skriver:

Man skulle også tro at der var sådan en kategori, umiddelbart synes jeg det virker oplagt når "amning" er en kategori. Men håber den bliver oprettet, tror den ville blive brugt meget

Jamen jeg er faktisk også rimelig sikker på at det har været foreslået før hvor at der var en del der var med på den

Anmeld

11. maj 2012

K&S

LuLy skriver:

Bare en tanke

Anmeld

11. maj 2012

Clisolka

LuLy skriver:

Bare en tanke

Super idé 

Anmeld

11. maj 2012

LouiseRH

Super idé!
Tror jeg ville bruge den meget, nu hvor vi er gået over til flaske
Det er synd at belemre min veninde med alle mine spørgsmål hele tiden

Anmeld

11. maj 2012

lycly

LouiseRH skriver:

JSuper idé!
Tror jeg ville bruge den meget, nu hvor vi er gået over til flaske
Det er synd at belemre min veninde med alle mine spørgsmål hele tiden

Ja, jeg manglede også lidt sådan en kategori dengang vi gik over til flaske. Og jeg tror at rigtig mange ville få glæde af den - så man ikke driver sine venner til vanvid med alle spørgsmålene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.