fortidlig mens! (gravid/ikke gravid) hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

men lige meget hvad så kan lidt stress også lave kuk i det.

Men jeg tror virkelig ikke at den er der når du siger du har haft en almindelig ligende mens. Godt nok for tidligt.

Jeg havde en periode hvor der også gik fuldstændig kuk i det, ikke fordi jeg prøvede at blive gravid, men bare at der var sket en masse ting i mit liv der. Så der kan være mange forklaringer.

Men hvis du synes du har symptomer på graviditet så tag en test

Og vent endelig med at få barn til du selv er klar til det

Held og lykke

jaa:-) men min kæreste vil ha 2 børn inden han bliver 30 og han er 24 men jeg tror os selv mit stress over det spiller meget. men har fået meget humør svingninger min kæreste forstår at gøre  mig ked af det fortiden.  men der skal dog ingen ting til men jeg tror jeg tænker for meget selv men man ved aldrig..

Jeg tog en test i morges den viste svagt positivt men viser den nu os rigtigt.

så jeg er forvirrede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

La´chrissen

Anonym skriver:

jaa:-) men min kæreste vil ha 2 børn inden han bliver 30 og han er 24 men jeg tror os selv mit stress over det spiller meget. men har fået meget humør svingninger min kæreste forstår at gøre  mig ked af det fortiden.  men der skal dog ingen ting til men jeg tror jeg tænker for meget selv men man ved aldrig..

Jeg tog en test i morges den viste svagt positivt men viser den nu os rigtigt.

så jeg er forvirrede

Så synes jeg du skal tage til lægen og få taget en blodprøve. den kan give dig 100% svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.