fortidlig mens! (gravid/ikke gravid) hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

Anonym trådstarter

hej jeg havde mens torsdag d.19 April og så får jeg min mens Lørdag d. 5 Maj....    Hvor jeg først skulle have den Søndag d 13 Maj..  

Kan det betyde jeg er gravid???  håber i lige vil hjælpe mig! på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Anonym trådstarter

Det skal lige sige jeg blødte ligesom normal mens men plejer altid have reglmæssig mens...

Hvad skal det betyde jeg pletblødte i februar?? hvad betyder det???

Anmeld

11. maj 2012

frkanonym

Anonym skriver:

hej jeg havde mens torsdag d.19 April og så får jeg min mens Lørdag d. 5 Maj....   Hvor jeg først skulle have den Søndag d 13 Maj..  

hvis det er normal mængde mens, så tror jeg ikke, du er gravid. kan være din cyklus der driller.
hvis det er minimal blødning over et par dage, kan det evt være ægget der har sat sig fast. da jeg selv blev gravid, og mit æg satte sig fat (efter udregning) pletblødte jeg 2-3 dage pga det.

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

okay.. Men er meget itivl.. det sjove er at jeg altid har haft reglmæssigt mens.. det er altid remt den pressise dag:-O men måtte lige få svar så jeg ikke er bekymret.   evt. gerne flere svar

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

ikke flere svar??

Anmeld

11. maj 2012

banana3

Jeg tror heller ikke du er gravid, men det kan en test jo kun fortælle dig jeg er begyndt (har haft de sidste 4 gange) at have pletblødning/brunligt udflåde når jeg har ægløsning, kan det måske være sådan noget ?

Anmeld

11. maj 2012

La´chrissen

Anonym skriver:

hej jeg havde mens torsdag d.19 April og så får jeg min mens Lørdag d. 5 Maj....   Hvor jeg først skulle have den Søndag d 13 Maj..  

Vil du gerne være gravid??

For hvis du gerne vil så synes jeg tit kroppen begynder at lave kuk i ens cyklus, så man ikke rigtig kan regne med den.

Jeg tror heller ikke du er gravid, desværre

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

har haft brunligt udflåd især omkring ægløsning.. men har altid blødt som normalt men så  i lørdags(5 maj)  en uges tid før blødte jeg så.. og jeg havde sex godt og vel 2timer før jeg blødte det var god uden mens smerter som jeg normalt døjer med..

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Vil du gerne være gravid??

For hvis du gerne vil så synes jeg tit kroppen begynder at lave kuk i ens cyklus, så man ikke rigtig kan regne med den.

Jeg tror heller ikke du er gravid, desværre

nej jeg vil helst ikke være gravid! frygter det lidt min kæreste går og siger han gerne vil men jeg er bare ikke klar er kun lige blevet 18:-O

Anmeld

11. maj 2012

La´chrissen

Anonym skriver:

nej jeg vil helst ikke være gravid! frygter det lidt min kæreste går og siger han gerne vil men jeg er bare ikke klar er kun lige blevet 18:-O

men lige meget hvad så kan lidt stress også lave kuk i det.

Men jeg tror virkelig ikke at den er der når du siger du har haft en almindelig ligende mens. Godt nok for tidligt.

Jeg havde en periode hvor der også gik fuldstændig kuk i det, ikke fordi jeg prøvede at blive gravid, men bare at der var sket en masse ting i mit liv der. Så der kan være mange forklaringer.

Men hvis du synes du har symptomer på graviditet så tag en test

Og vent endelig med at få barn til du selv er klar til det

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.