FUCK jeg havde en fed dag

Jeg var ude og shoppe med min veninde, da hun lige pludselig bliver kaldt over centerhøjttaleren. og da vi kom hen til informationen stod alle tøserne der sgu.
Jeg vrælede................ Jeg havde ingen idé om at det var i går - jeg anede virkelig intet.
Nå, men op til bilen med mig, og iklæde mig et fint dress (se billedet) Og så lige lidt champagne, jegfik min egen flaske børne champagne.
Og så hjem til min veninde og spise frokost.
Så ud til noget der hedder super event, hvor vi skulle indspille en sang - Vi maler byen rød - med undertegnede som forsanger (ærgerligt der ike findes en smiley der holder sig for ørerne)

Så kørte vi lokums-ræs bagefter, det er uden tvivl det sjovest jeg nogensiden har prøvet.
Så kom min venindes far og hentede mig på motorcykel og så crusede vi lidt rundt. Så hjem til beste veninde. Hvor der blev disket op med mad de havde fået leveret.
Vi spiste og hyggede, da det ringede på døren - og NEJ det var ikke en stripper. Ind kom en dame midt i 60'erne. Hun skulle give os et latterkursus - det var fandme skægt

Da hun var gået spiste vi dessert, og så ringede det sgu på døren IGEN.
Så skulle vi sgu lære at danse brasilansk "salsa"-agtisg dans. Og ikke nok med det så blev jeg iført sådan et brasilansk-danser kluns (heldigvis med leggins og top under)
Og så hyggede vi bare resten af aftenen.
Jeg er sikker på at Christian's kusine uploader en masse billeder på facebook senere, så kan i se nogle flere.
Knus Tut - der havde den mest fantastiske dag i går. (trods kvalme og træthed)