Havde polterarbend i går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. april 2009

Tut

FUCK jeg havde en fed dag

Jeg var ude og shoppe med min veninde, da hun lige pludselig bliver kaldt over centerhøjttaleren. og da vi kom hen til informationen stod alle tøserne der sgu.

Jeg vrælede................ Jeg havde ingen idé om at det var i går - jeg anede virkelig intet.

Nå, men op til bilen med mig, og iklæde mig et fint dress (se billedet) Og så lige lidt champagne, jegfik min egen flaske børne champagne.

Og så hjem til min veninde og spise frokost.

Så ud til noget der hedder super event, hvor vi skulle indspille en sang - Vi maler byen rød - med undertegnede som forsanger (ærgerligt der ike findes en smiley der holder sig for ørerne)

Så kørte vi lokums-ræs bagefter, det er uden tvivl det sjovest jeg nogensiden har prøvet.

Så kom min venindes far og hentede mig på motorcykel og så crusede vi lidt rundt. Så hjem til beste veninde. Hvor der blev disket op med mad de havde fået leveret.

Vi spiste og hyggede, da det ringede på døren - og NEJ det var ikke en stripper. Ind kom en dame midt i 60'erne. Hun skulle give os et latterkursus - det var fandme skægt

Da hun var gået spiste vi dessert, og så ringede det sgu på døren IGEN.

Så skulle vi sgu lære at danse brasilansk "salsa"-agtisg dans. Og ikke nok med det så blev jeg iført sådan et brasilansk-danser kluns (heldigvis med leggins og top under)

Og så hyggede vi bare resten af aftenen.

Jeg er sikker på at Christian's kusine uploader en masse billeder på facebook senere, så kan i se nogle flere.

Knus Tut - der havde den mest fantastiske dag i går. (trods kvalme og træthed)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2009

Loggidut

ha ha tutter...hvor er du dejlig i dit dress!

For fanden det har med garanti været sjovt!

lol....de veninder gad jeg dælme godt kende, de har sgu da gjort sig umage med din dag!
Aj hvor er du heldig, de må virkelig betyde meget for dig!

Anmeld

19. april 2009

Tynen

Sikke nogle sjove billeder og SHIT!! det lyder som en god dag!!
Er vildt misundelig!

Sikke nogle dejlige veninder. Det lyder til at de har taget vildt meget hensyn til din situation osv.

Glæder mig til at se flere billeder på FBén

Anmeld

19. april 2009

Astrid P

Hvor er du fin, Tutter... Det lyder som alletiders gode dag!
Glæder mig også til flere billeder.

KH Astrid

Anmeld

19. april 2009

Rasmine

Feeedt..........

Anmeld

19. april 2009

bette

ej hvor var det da super.. hehe fedt lokums ræs.. har jeg ski aldrig hørt om før..

Anmeld

19. april 2009

Ny mor

Hvor fedt, tut, og du ser bare så dejlig og glad ud i dit outfit Lyder som en kanon dag/aften. Lokumsræs har jeg hørt skulle være vildt sjov

kh Birgitte

Anmeld

19. april 2009

ka li ja

hvor fedt med sådan en overraskelse
og det der lokumsræs ser da bare for sjovt ud!
dejligt at hører du havde en fed dag

Anmeld

20. april 2009

Susan1978

jamen sikke i kan med alle jeres polterarbender..

skal du og Millebasse giftes samme dag..

haha gad godt høre din Cd..

Susan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.