nattøj til varmt barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

kekp

Gry91 skriver:

Jer med varme børn, hvor meget nattøj giver i jeres børn på i de her dage ? Det er jo ikke specielt varmt lige nu, men alligevel koger oliver på trods af at han i nat kun sov i en langærmet body+ strømper 

Vi plejer altid at give ham en kortærmet body+natdragt på til natten, men så bader han nærmest i sved .. 

Elias sover enten i natdragt uden fødder eller i et tyndt sæt nattøj. Jeg ville egentlig gerne at han bare sov i body for han er meget varm, men han karter simpelthen sådan rundt i sengen om natten og sparker dynen af, så er lidt bange for at han alligevel kommer til at fryse hvis dynen ryger af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Mother-love

Jeg har haft en del problemer med at finde ud af hvad jeg skulle give isabella på, da hun også er et varmt barn. Hun sover i en langærmet body. Hun sparker dynen er mange gange men da hun koger i en sovepose og hun også koger hvis hun har strømpebukser på. Har jeg valgt at give hende dynen på flere gange. For selvom hun kan have lidt kolde ben nogen gange om morgenen så er det det eneste der fungere.

Anmeld

11. maj 2012

signe.

Gry91 skriver:

Jer med varme børn, hvor meget nattøj giver i jeres børn på i de her dage ? Det er jo ikke specielt varmt lige nu, men alligevel koger oliver på trods af at han i nat kun sov i en langærmet body+ strømper 

Vi plejer altid at give ham en kortærmet body+natdragt på til natten, men så bader han nærmest i sved .. 

Vores den yngste sover kun i kortærmet body og intet andet. Til sommer er jeg sikker på at den kommer til at stå på at han kun sover i sin ble. Han er ufatteligt varm. Vi er endda vant til med den ældste at han skal have strømpebukser og langærmet body på om natten og det kan endda være for lidt sommetider, så det var en omvæltning.

Anmeld

11. maj 2012

Gry91

signe. skriver:

Vores den yngste sover kun i kortærmet body og intet andet. Til sommer er jeg sikker på at den kommer til at stå på at han kun sover i sin ble. Han er ufatteligt varm. Vi er endda vant til med den ældste at han skal have strømpebukser og langærmet body på om natten og det kan endda være for lidt sommetider, så det var en omvæltning.

Ja der er stor forskel på hvordan de holder varme

Men vil prøve med bare en kortærmet body fra nu  

Anmeld

11. maj 2012

Gry91

kekp skriver:

Elias sover enten i natdragt uden fødder eller i et tyndt sæt nattøj. Jeg ville egentlig gerne at han bare sov i body for han er meget varm, men han karter simpelthen sådan rundt i sengen om natten og sparker dynen af, så er lidt bange for at han alligevel kommer til at fryse hvis dynen ryger af

Det er også det jeg har været lidt bange for vil jo ikke have han bliver kold og forkølet..

Men han bliver stadig svøbt i dynen når han sover så det burde ikke blive et problem endnu  

Anmeld

11. maj 2012

Maise86

Jeg tænker jeg ville prøve kun at give natdragt på og ikke body. En natdragt sidder løst hvorimod en body sidder tæt til kroppen, og så bliver man hurtigere varm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.