nattøj til varmt barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.454 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

Gry91

Jer med varme børn, hvor meget nattøj giver i jeres børn på i de her dage ? Det er jo ikke specielt varmt lige nu, men alligevel koger oliver på trods af at han i nat kun sov i en langærmet body+ strømper 

Vi plejer altid at give ham en kortærmet body+natdragt på til natten, men så bader han nærmest i sved .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

lycly

Jeg giver altid Julia enten body eller natdragt - aldrig begge dele samtidig, det bliver alt for varmt for hende. Lige i øjeblikket sover hun bare i body og strømer, eller body og natbukser og så uden strømer

Anmeld

11. maj 2012

Nitz - <3 David

Gry91 skriver:

Jer med varme børn, hvor meget nattøj giver i jeres børn på i de her dage ? Det er jo ikke specielt varmt lige nu, men alligevel koger oliver på trods af at han i nat kun sov i en langærmet body+ strømper 

Vi plejer altid at give ham en kortærmet body+natdragt på til natten, men så bader han nærmest i sved .. 

David er ikke specielt varm. Men han sover altid bare i en body.. men han sover også i en DuniDuo (voksi lignende sovepose)
Og han bliver aldrig for varm eller kold

Anmeld

11. maj 2012

Gry91

Nitz - <3 David skriver:

David er ikke specielt varm. Men han sover altid bare i en body.. men han sover også i en DuniDuo (voksi lignende sovepose)
Og han bliver aldrig for varm eller kold

Okay regulerer sådan en pose bedre varmen ?
for har lige købt en voksi  

Anmeld

11. maj 2012

Gry91

LuLy skriver:

Jeg giver altid Julia enten body eller natdragt - aldrig begge dele samtidig, det bliver alt for varmt for hende. Lige i øjeblikket sover hun bare i body og strømer, eller body og natbukser og så uden strømer

Okay tak for svar!

Blev bare meget overrasket over at han var hel klam på ryggen da jeg tog ham op i morges, når han kun har haft body på 

Anmeld

11. maj 2012

Janni.

Silas er også meget varm. På hans værelse er temperaturen cirka 20 grader. Så han sover i en kortærmet body, ingen strømper.

Og han er fin varm om morgenen. Dynen ryger mange gange i løbet af natten, og han be'r selv om at få den over sig igen. 

Anmeld

11. maj 2012

Nitz - <3 David

Gry91 skriver:

Okay regulerer sådan en pose bedre varmen ?
for har lige købt en voksi  

Jeg ved ikke hvordan varme børn har det i sådan et.. men hvis der er uld dyne i så burde det jo "regulere".. Da uld jo har den egenskab at være "kold" når der er varmt. Og varm når der er koldt
David elsker hans sovepose.. han vågner mange gange om natten hvis han ik sover i den..

Anmeld

11. maj 2012

Gry91

Janni. skriver:

Silas er også meget varm. På hans værelse er temperaturen cirka 20 grader. Så han sover i en kortærmet body, ingen strømper.

Og han er fin varm om morgenen. Dynen ryger mange gange i løbet af natten, og han be'r selv om at få den over sig igen. 

Okay, var bare bange for et det ville være for lidt tøj

Men det vil jeg prøve så tak for svar!

Anmeld

11. maj 2012

Gry91

Nitz - <3 David skriver:

Jeg ved ikke hvordan varme børn har det i sådan et.. men hvis der er uld dyne i så burde det jo "regulere".. Da uld jo har den egenskab at være "kold" når der er varmt. Og varm når der er koldt
David elsker hans sovepose.. han vågner mange gange om natten hvis han ik sover i den..

Okay tror det er en dun vi har købt ..

Kan jo prøve den ad og så tage ham ud af den hvis det bliver for varmt

Anmeld

11. maj 2012

Nitz - <3 David

Gry91 skriver:

Okay tror det er en dun vi har købt ..

Kan jo prøve den ad og så tage ham ud af den hvis det bliver for varmt

Ja der er ik andet for Man må prøve lidt forskelligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.