Søger opmuntring og gode råd :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.094 visninger
19 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

Vivian87

Aviaja er efterhånden ved at være 4,5 måned og har altid været et barn der sov fint om natten - med madpauser, men har altid bare lagt sig til at sove bagefter.

De sidste 2-3 uger er hun begyndt at vågne 117 gange i løbet af natten uden nogen grund - hun er ikke sulten, skal ikke skiftes, er ikke ked af det... Stadig møg træt men VIL bare ikke sove mere :-( og så kan hun ligge vågen og pludre og kegle rundt i sengen i 45-60 minutter før hun falder i søvn igen, sover lidt og så starter hele cirkuset forfra.

Vi har stillet hende ind på hendes eget værelse fordi vi troede det måske var vores lyde der vækkede hende, og den første nat virkede det også men så røg vi lige tilbage i den gamle rumle igen :-(

Jeg ved virkelig ikke mine levende råd længere.. Jeg hyler hele tiden og kan overhovedet ikke hænge sammen mere :'-(

Nogle råd til hvad man kan gøre?? Er det normalt at hun gør det eller har vi gjort noget forkert?? :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Nettemor

Er hun begyndt på grød/mos?

Det var nemlig sådan min knægt var lige inden han begyndte på grød..

Anmeld

11. maj 2012

Vivian87

Nettemor skriver:

Er hun begyndt på grød/mos?

Det var nemlig sådan min knægt var lige inden han begyndte på grød..

Ja, det har hun fået i halvanden uge nu, ingen forandring :-(

Anmeld

11. maj 2012

Nettemor

Vivian87 skriver:

Ja, det har hun fået i halvanden uge nu, ingen forandring :-(

Hmm så ved jeg da ikke lige hvad det kan være. Har der været nogle store ændringer i jeres liv på det sidste?

Anmeld

11. maj 2012

Nitz - <3 David

Hvor stor er den seng hun sover i? De kan godt vække sig selv ved at arme og ben rammer kanterne.. Især nu hvor de bliver mere aktive..

Har du en sovepose/voksi eller lignende?

Anmeld

11. maj 2012

mor2011_

måske er det tiger spring eller ører som generer hende det kn fx være væske i ører så måske burde i bestile tid og tjekke det ved ørelægen men man skal også huske at børn har sådan perioder og ligepludselig går det bare over 

Anmeld

11. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor kan jeg nikke genkendende til det! Sådan er Ida også lige nu, på knap 4 mdr.

Anmeld

11. maj 2012

Vivian87

Nitz - <3 David skriver:

Hvor stor er den seng hun sover i? De kan godt vække sig selv ved at arme og ben rammer kanterne.. Især nu hvor de bliver mere aktive..

Har du en sovepose/voksi eller lignende?

Hun sover i sin tremmeseng så den burde være stor nok... Vi har en sovepose/dunipose men hun er bare så varmt et barn at hun næsten ikke kan sove i den udenfor, så den er bestemt for varm at sove i indenfor :-(

Anmeld

11. maj 2012

Vivian87

mor2011_ skriver:

måske er det tiger spring eller ører som generer hende det kn fx være væske i ører så måske burde i bestile tid og tjekke det ved ørelægen men man skal også huske at børn har sådan perioder og ligepludselig går det bare over 

Vi har fået tjekket ørene, der var ingenting. Men ja, det ku selvfølgelig godt være et tigerspring.. Ved godt de har sådan nogle perioder, det er bare så hårdt

Anmeld

11. maj 2012

Vivian87

rikkeregnbue skriver:

Hvor kan jeg nikke genkendende til det! Sådan er Ida også lige nu, på knap 4 mdr.

Det er SÅ hårdt! :-( men rart at vide man ikke er alene!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.