nyfødt og søvn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.168 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

EKBJ

Min lille dreng som er 4 dage gammel, sover rigtig godt igennem

Han kan sove helt op til 3-4 timer i træk..

- Han har nu sovet siden kl 21 ca.. burde jeg vække ham for at give ham noget at spise eller bare vente til han siger til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Jelles

Har selv en søn jeg lige har fået.. 7 dage gammel.. De siger jeg skal vække og made ham hver 3 time, men synes det synd hvis han sover godt, og man skal sørge for også selv få søvn... Sundheds plejersken sagde faktisk idag, jeg skulle prøve få en nattesøvn :-) men min dreng sovet også 22 timer ud af 24 timer i døgnet :-) og det ok så længe de får den mad de har brug for :-)

Anmeld

11. maj 2012

LR85

Nej væK aldrig et barn. 

De skal nok selv melde sig ved sult. 

Lad dem vågne naturligt når de er klar og udhvilede

Anmeld

11. maj 2012

Kløver

Når han ikke er ældre ville jeg give mad senest hver 4 time, indtil sp har givet grønt lys for andet

Anmeld

11. maj 2012

Frk Mig

EKBJ skriver:

- Han har nu sovet siden kl 21 ca.. burde jeg vække ham for at give ham noget at spise eller bare vente til han siger til?

jeg har aldrig vækket hverken Noah eller charlie. De har fået lov til at sove til de vågnede og ville have mad. Jeg snakkede med min sp om det og hun syntes at det var fint de selv fik lov til at vågne

Anmeld

11. maj 2012

lycly

Jeg ville ikke vække ham, og jeg vækkede heller aldrig Julia da hun var helt spæd, selvom hun også sov meget. Hvis han ellers spiser godt og som han skal, så lad ham sove. Han skal nok sige til hvis han vil have mad

Anmeld

11. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg ville ikke vække. Der er jo en grund til at prinsen sover  Han har nok brug for det.

Anmeld

11. maj 2012

Maja88

Jeg ville vække indtil du havde snakket med SP....

det er slet ikke sundt for deres blodsukker og din produktion hvis du ammer.. altså når han ikke er ældre

Anmeld

11. maj 2012

Moar2011

jeg ville lade ham sove .. mine erfarninger siger at de nok skal vågne når sulten melder sig ..

sådan gjorde jeg med min søn.. kan jo være at han får ondt i maven hvis du "presser" mad ned..

Anmeld

11. maj 2012

LouiseRH

jeg ville vække efter 4 timer når han ikke er ældre det rådede både sygehuset og min sp mig til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.