Ferie sydpå...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

Line Højdal

Marco2 skriver:

Vi plejer bare at rulle det om to gange.

Modtaget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

blomst84

Pipkukkeren skriver:

Tak for begge svar

Jeg tror vi napper løsningen med bubbleplast og hjulene af... Jeg er bare lige nødt til at spørge hvor mange lag bubbleplast i plejer at vikle om - jeg kunne godt finde på at overdrive

Det med at klare sig uden klapvogn i lufthavnen går nok, jeg får bare manden til at slæbe

Du kan leje en kasse til klapvognen i lufthavnen, den koster 250.- og så har dit flyselsskab ansvar for hvis jeres klapvogn går i stykker ellers kan man købe en pose til 30.- som den skal pakkes i rigtig god ferie

Anmeld

12. maj 2012

Sofia

Rigtig GOD ferie. Vi fløj til Florida i november med Alfred og det gik fint. Han havde en seng i flyet vi ahvde lejet han kunne sove i. Men det er nok ikke nødvendigt når I kun skal flyve i kort tid.

Anmeld

18. maj 2012

Line Højdal

Sofia skriver:

Rigtig GOD ferie. Vi fløj til Florida i november med Alfred og det gik fint. Han havde en seng i flyet vi ahvde lejet han kunne sove i. Men det er nok ikke nødvendigt når I kun skal flyve i kort tid.

Takker

Nej, jeg håber vi klarer os uden - det er jo trods alt en noget kortere flyvetur! Og ihhh hvor vi glæder os!!

Anmeld

18. maj 2012

Line Højdal

blomst84 skriver:

Du kan leje en kasse til klapvognen i lufthavnen, den koster 250.- og så har dit flyselsskab ansvar for hvis jeres klapvogn går i stykker ellers kan man købe en pose til 30.- som den skal pakkes i rigtig god ferie

Ja, jeg havde godt set det med kassen - var bare lidt nærrig og ledte efter en billigere løsning

Men tak for hjælpen - vi glæder os til lidt sol og sommer og afslapning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.