Halvvejs!!! wehhhuuuuuu!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. april 2009

Tynen

Så rundede jeg de 20+0.. Hvor dælen blev tiden lige af??!
Fatter til tider stadig ikke at jeg er gravid - Det er bare så vildt.

Imorgen drager vi til MD og kryser selvfølgelig for at alt er okay og at vi kan få kønnet at vide (Ellers dør jeg nok lidt indvendig )

Smider lige lidt dunkflex til de interessede (Ja, ja.. Jeg har morgenhår)
Det sidste billede er fra dengang jeg var 20+0 med Stella..

God søndag til jer alle
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2009

linemus

Sikke en fin mave Jeg synes også det er vildt, du er gravid. Og allerede halvvejs? Synes nærmest, det var i går, vi fik nyheden at vide. Held og lykke imorgen. Jeg krydser fingre for, at I kan få kønnet at vide. Venter spændt på en update.

Line - mere og mere skruk... det er helt galt

Anmeld

19. april 2009

ka li ja

aj aj aj... du er lige blevet gravid!!!! hvad sker der lige for at tiden flyver!!
sikke en fin mave

Anmeld

19. april 2009

Lise

Tillykke med halvvejen - det er bare fedt at tænke på at man har været gravid i længere tid end man skal være det mere...eller sådan noget - det var vist noget i den retning jeg tænkte dengang...

Og sikken flot mave. Jeg var tre gange så tyk da jeg var halvvejs, så det er udover min forstand hvordan man holder den så pæn... måske har det noget at gøre med din konstante brækseancer, og mine chokoladeflip??

Nå, men dejligt for dig!

Lise - som laver overspringshandlinger

Anmeld

19. april 2009

Loggidut

vupti, jeg tror det er en stor lillesøster du gemmer på!

Hvor er den bare flot din mave, og tænk det er nu her den virkelig tager fart på og vokser sig stor!
jeg mindes stadig lines mavebillede, lige inden hun fødte tøserne, aj mand, du har virkelig noget at se frem til!

og halvvejs, ja tænk det føles slet ikke som om det er så længe siden du meldte du var med rogn!

Du får lige en en thums up for at i får kønnet afvide, selv om jeg tror jeg har gættet det er et lille tøsebarn!

Anmeld

19. april 2009

Ny mor

Så VILDT, du er halvvejs, Tynen. Jeg synes lige du har afsløret dig Synes din flotte mave er helt ens i størrelsen med Stella og lillebror/søster!!!

Held og lykke med scanningen og for de afslører kønnet

kh Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.