arthur i sandkassen forleden: bange!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. april 2009

ka li ja

han stenede totalt da han så den!!
men turde holde den senere
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2009

linemus

Er det et lille firben? Fedt billede. Vildt at du kunne nå det, og den ikke stak af.

Anmeld

19. april 2009

ka li ja

ja et firben. vi har mange. de er slet ikke så hurtige.. desværre kom arthur til at dræbe den efterfølgende.... det har han det med at gøre

Anmeld

19. april 2009

Tynen

ka li ja skriver:

ja et firben. vi har mange. de er slet ikke så hurtige.. desværre kom arthur til at dræbe den efterfølgende.... det har han det med at gøre

Det må være sådan noget drenge/mande-noget

Fedt billede by the way!

Anmeld

19. april 2009

Loggidut

ha ha....hvor er han bare modig! og sikke et snapshot du har fået af den lille fyr!
Sådan en drønede engang direkte ned i skraldespanden ved siden af mig på mit gamle arbejde, og der var vild opstandelse om hvor dælen den fyr var kommet fra! Den blev da hjulpet ud igen, men for pokker hvor bliver man forskrækket når de pludselig dukker op, Så Arthur er noget af det modigste når han tør holde den!

Hvis nu den lille firbenet fyr havde været noget størrere havde jeg slået Arthur til ridder! Den modige Ridder Arthur Von Søby og han drageven!

Anmeld

19. april 2009

Rasmine

SEJT pic!!!!

Anmeld

19. april 2009

bette

kæft hvor er det da et nuttet kræ

Anmeld

19. april 2009

ka li ja

Loggidut skriver:

ha ha....hvor er han bare modig! og sikke et snapshot du har fået af den lille fyr!
Sådan en drønede engang direkte ned i skraldespanden ved siden af mig på mit gamle arbejde, og der var vild opstandelse om hvor dælen den fyr var kommet fra! Den blev da hjulpet ud igen, men for pokker hvor bliver man forskrækket når de pludselig dukker op, Så Arthur er noget af det modigste når han tør holde den!

Hvis nu den lille firbenet fyr havde været noget størrere havde jeg slået Arthur til ridder! Den modige Ridder Arthur Von Søby og han drageven!

hehe ja eg vil nu også sige, jeg er ikke vild med dem!! ISÆR IKKE DE STORE.. DEM DER KAN JEG I DET MINDSTE VÆRE LIDT TÆT PÅ. MEN HAR ENGANG HAFT ET STORT DER HAVDE FORVILDET SIG(ups caps) ind i min lejl... fuck jeg var ræd!
men for hvad. hvad kan de gøre?!
i dag har de fesen rundt og fundet bænkebiddere vi har jo nærmest zoo i haven hihi

og ps. det må være morten der skal ha kreditten for billedet... han har taget det. jeg har kun redigeret
men elsker de der små tykke pølser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.