Til skræk og advarsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. april 2009

ka li ja

i går blev arthur løftet ganske kort i hans arm. bare lige op af et trin. så gik hans lille hånd af led...
hold op han havde ondt, og hans hånd var helt slatten...
så ringede jeg til lægevagten, og han sagde at vi skulle prøve at trække stille i den mens vi drejede håndfladen op ad. og så kom der det mest ubehagelige lille knæk lyd. og vupti, bagefter duede hånden lidt igen..
men hold op moren var nervøs....
jeg har ellers tit hjulpet arthur op ved lige at holde i hånden og sså let løfte. men det dur sgu ikke!!!!

den lille lort blev ved med at sige, far hiver, far hiver, og jeg troede bare det var almindelig sladren som han plejer. men nej du

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2009

linemus

Uha, av stakkels lille mand. Hvor må det have været grimt at stå med for jer. Godt det var let at fikse igen.

Jeg har nogengange tænkt på det, når jeg har løftet dem, men aldrig oplevet det. Skal nok være mere forsigtig fra nu af.

Anmeld

19. april 2009

ka li ja

ja jeg har da også tit fået det af vide at man skulle passe på, men jeg troede nok mere det var hvis de skulle ha en sving tur. men hold op det var ikke sjovt. den var bare helt slatten. men godt vi ikke skulle ned og sidde og glo på sygehuset kl 20 i aftes med en møg træt dreng...
heldigt lægen kunne forklarer mig hvad jeg kunne gøre

Anmeld

19. april 2009

Tynen

Årh, det er bare min skræk, så Stella får aldrig svingture eller andet hvor der hives lidt i armene.

Fik selv vredet mine arme af led 5 gange da jeg var lille.. Havde totalt ustabile led, og der skulle seriøst ingenting til

Men hvor er du vild sådan lige selv at sætte den på plads. Det tror jeg dælme ikke jeg kunne - Respekt!

Anmeld

19. april 2009

Lise

YAIKS! Gør det hele tiden... svingture, hjælpe op og ned af trin mv...

Godt du fik den på plads igen!

Anmeld

19. april 2009

Loggidut

OMG!

Det er nok noget af det mest ubehagelige jeg kunne forstille mig at komme ud for! Og så har du stået i det...uf!

Jeg har nu altid sagt til drengene at hvis de på nogen måder skulle løfte hende i hænderne, skal de have ved helt nede ved håndledet, og op ad armen! Men det gælder bare ikke, for hvor tit gør man ikke lige som du har gjort, hvor man lige har dem i hånden og så skal give det der ekstra lille løft for at hjælpe dem... Christ jeg havde vrælet hvis det havde været mig!

Hvordan har hånden det så nu? Er han helt ok igen...?

Anmeld

19. april 2009

Ny mor

åhhh, nej, det må du ikke sige....jeg har prøvet det sagde knæk/svup i Marius´hånd og blev vildt stresset over det Er han ok?

Birgitte

Anmeld

19. april 2009

Rasmine

19. april 2009

ka li ja

ja hånden har det fint. han kunne bokse allrede et halvt minut efter vi fik den knækket på plads... det var vildt nok. tænk at der kun skulle et lille vrid til for at gøre det godt igen.
men jo han har det fint, og har slæbt rundt på alt muligt i dag. ingen mèn

Anmeld

19. april 2009

Kaufie

Avavavavavav.... fy da føj hvor må det have været ubehageligt.

Det tror jeg simpelthen heller ikke jeg kunne gøre..... sætte den på plads altså....

Men godt du nu hvad man ikke skal gøre - og hvad man så skal gøre når man nu gør det alligevel og det går galt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.