Øv ;( var til lægen i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Herpes har du resten af livet! Det sidder jo i kroppen og kan komme i udbrud. Nogle har aldrig haft et udbrud men har fået det konstateret i en blodprøve og andre har det til tider. Men der er stadig risiko for at smitte sin partner selvom det ikke er i udbrud, så derfor skal man bruge kondom fremover for ikke at smitte. Trist, men sådan er det desværre

det er nemlig rigtigt desværre. 

- da jeg var til lægen kigget hun bare lige hurtigt på mig. der næste sade hun til mig, jeg hadet herpes jeg har efterfølgne ringet til vagtlægen sent eftermiddag. jeg fortalte ham at jeg ikke var blevet tested for det, og det kunne han godt forstå jeg gerne ville. for at fastslå at det rigtigt er dét.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Læs om det på netdoktor.dk

Jeg havde også kæmpe anfald både for oven og forneden for 7 år siden. Men har kun haft i munden ca 5-10 gange siden da. 

Det er smadder irriterende, men jeg synes ikke det er værre end så meget andet. Det går som oftest over efter 4-8 dage. Og du kan håbe dine anfald bliver lettere og færre. 

Jeg har faktisk ikke haft et eneste det sidste halvandet år

var inde for at kigge på siden, og syntes faktis den er til stor hjælp fandt også mange andre sider der fortæller om harpes. 

mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.