jeg er lige blevet tante igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. april 2009

ka li ja

tante lyder bare så kedeligt.. men mortens lillebror har fået en søn. vi var ude at se ham i går! neeeeeej hvor er de små... og søde
men hold kæft hvor er jeg glad for det ikke er mig!!! der kunne jeg mærke jeg var færdig med babyer heldigvis.

de har en pige i forvejen som bliver 2 her i maj. hun er vild med dukker og har en dukke der hedder baby. i går da hun kom hjem og så den lille dreng sagde hun min baby.. og så fik hun lov til at sidde med ham.. men da moren tog ham igen, så hylede den store helt vildt hysterisk!! de havde jo taget hendes baby fra hende!! puha godt jeg ikke har en på den alder når jeg skulle ha en baby, man kan jo ikke forklarer hende det ordenligt, og hun er jo bare i hystade alderen!!
men det var helt uhyggeligt.. og lidt synt hun blev så vild!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2009

linemus

Tillykke med nevøen

Ja, det må være hårdt, når storesøster ikke er ældre...

Nanna har en dukke, der hedder pige

Anmeld

19. april 2009

ka li ja

haha ja deres fantasi er go nok! pige

Anmeld

19. april 2009

Tynen

Tillykke med titlen

Og hey.. Lad lige være med at skræmme livet af stakkels mig
Frygter stadig hvordan det bliver med en hysterisk Stella på 2 år og 2 mdr - YAIKS!

Anmeld

19. april 2009

ka li ja

uuhhhh sorry søde! så langt havde jeg ikke lige tænkt... ups...

det s¨kal lige siges at det her var 1. gang hun så ham, og huset var fyldt med gæster.. det gør nok også en del

Anmeld

19. april 2009

Tynen

ka li ja skriver:

uuhhhh sorry søde! så langt havde jeg ikke lige tænkt... ups...

det s¨kal lige siges at det her var 1. gang hun så ham, og huset var fyldt med gæster.. det gør nok også en del

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.