Hej alle her på siden
Er lidt besat af emnet unge mødre her for tiden
Jeg er 17 og min kæreste gennem 3 år er 21, og han går også og presser lidt på. Lader reklamerne ligge åbne på de sider med baby legetøj eller tøj, hehe. Så jeg tænkte at jeg ville smutte herind og høre lidt om andre unges oplevelser med at blive gravid når man ikke er uddannet endnu.
Hvad har det gjort ved jer som mennesker?
Har det ændret på jeres forhold til familien?
Hvordan går det med økomomi, kan det hænge sammrn på en su?
Jeg ved ikke om du kan bruge det her til noget, men jeg var selv 17 da jeg blev gravid, med min kæreste han er så 33.
- Hvad det har gjort ved mig som menneske... hmm jeg er nok endt et helt andet sted end mine gamle venider og venner, hvilket gør det svært mange gange at snakke med dem, desværre. Men på trods af det så føler jeg at jeg har fået meget mere tålmodighed, mere medfølelse og lettere til tåre.
hi hi.
- I forhold til min familie, nu har mine forældre altid ment at dengang jeg blev 10 på papiret, blev jeg 20+ mentalt, så da jeg kom som 17 årig og fortalte jeg var gravid med min kæreste, var de helt med på den, så familiemæssigt har der ikke været nogle problemer.
- Min kæreste har fast indkomst så det hjælper jo lidt på økonomien, men jeg er på SU og snart uden inkomst når jeg er færdig her til sommer, så lever vi på spareren og glæder os til jeg er færdig med at studere og får et job og solgt lejligheden. 
Ved ikke om du kunne bruge det til noget. Men det lidt om hvordan vi har klaret os. Du velkommen til at skrive hvis du har flere spørgsmål, eller mine svar ikke var brugbare. 
Bliver 20 lige om lidt, og min datter er nu 14 mdr.
PS. jeg strakte bare min htx over fire år, og er færdig om to mdr. Så jeg er pavestolt over at havde gennemført min ungdimsuddannelse i første forsøg, på trods af graviditet og fødsel på tredje år.