Katvig lagersalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. maj 2012

quindelist

Lou87 skriver:

Hvordan så det ud i 86/92 til piger ?? Så sku man måske overveje det i morgen

92 bordet så godt fyldt ud med meget forskelligt at vælge imellem. Synes det var lidt mere knebent på 86 bordet. Men vil stadigvæk sige at der var meget tøj, det er slet ikke sådan at der var halvtomt, bare ikke så meget forskelligt....

Jeg havde håbet at finde bukser i 80/86 men det var der ikke rigtigt noget af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

quindelist

Carl-Emil's mor skriver:

wuuuhuuu ( ja undskyld ) det var lige hvad jeg kunne lide at læse så skal jeg afsted imorgen

for jo det er ALTID pigerne der kan vælte sig i tøj og os drenge-mødre kan pænt bare se til

Ja det piver min svigerinde også altid over, -vores pige har en jævnaldrende fætter så de følges rimeligt ad i størrelser.

Men altså fik en god posefuld med hjem, -ikke lige præcis det jeg var kommet efter, men det kan man jo aldrig vide når man tager på lagersalg.

Der var en god stemning og en del personale der gik og ryddede op efter de sædvanlige "svin" der bare smider tøj i hjørnerne de ikke gider have alligevel.....!!

Anmeld

12. maj 2012

Lou87

quindelist skriver:

92 bordet så godt fyldt ud med meget forskelligt at vælge imellem. Synes det var lidt mere knebent på 86 bordet. Men vil stadigvæk sige at der var meget tøj, det er slet ikke sådan at der var halvtomt, bare ikke så meget forskelligt....

Jeg havde håbet at finde bukser i 80/86 men det var der ikke rigtigt noget af.

Okay tusind tak for det
Hun ska os mest ha 92 og lidt få sommer ting i 86.

Hvilke design og farver var der , så du det ?? Er ikk så vild med deres Strib, mere deres æble logo.

Anmeld

12. maj 2012

Carl-Emil's mor

quindelist skriver:

Ja det piver min svigerinde også altid over, -vores pige har en jævnaldrende fætter så de følges rimeligt ad i størrelser.

Men altså fik en god posefuld med hjem, -ikke lige præcis det jeg var kommet efter, men det kan man jo aldrig vide når man tager på lagersalg.

Der var en god stemning og en del personale der gik og ryddede op efter de sædvanlige "svin" der bare smider tøj i hjørnerne de ikke gider have alligevel.....!!

tusind tak for du tager dig tid til at give svar

må jeg lige spørge om der er plads til barnevogne eller hvordan der det?? og var det muligt med parkering eller var det besværligt... ???

Anmeld

12. maj 2012

quindelist

Lou87 skriver:

Okay tusind tak for det
Hun ska os mest ha 92 og lidt få sommer ting i 86.

Hvilke design og farver var der , så du det ?? Er ikk så vild med deres Strib, mere deres æble logo.

Altså kiggede ikke noget særligt på 92 bordet. Men på 80 og 86 bordene synes jeg at der var meget ensfarvet med et stort æbleprint, og noget i striber. Miniæbleprint var der ikke noget af i de størrelser (øv)

Og altså nu snakker vi pigetøj

Anmeld

12. maj 2012

quindelist

Carl-Emil's mor skriver:

tusind tak for du tager dig tid til at give svar

må jeg lige spørge om der er plads til barnevogne eller hvordan der det?? og var det muligt med parkering eller var det besværligt... ???

God plads til barnevogne og du kan parkere lige uden for døren

Anmeld

12. maj 2012

Carl-Emil's mor

quindelist skriver:

God plads til barnevogne og du kan parkere lige uden for døren

iiiih perfekt tusind tak for svarene

ha en helt fantalastisk lørdag og søndag

Anmeld

12. maj 2012

quindelist

Carl-Emil's mor skriver:

iiiih perfekt tusind tak for svarene

ha en helt fantalastisk lørdag og søndag

I lige måde

Ps er vild med din søns navn

Anmeld

12. maj 2012

Carl-Emil's mor

quindelist skriver:

I lige måde

Ps er vild med din søns navn

iiiiiihhh tusind tak det bliver man jo altid glad for at høre

Anmeld

12. maj 2012

Lou87

quindelist skriver:

Altså kiggede ikke noget særligt på 92 bordet. Men på 80 og 86 bordene synes jeg at der var meget ensfarvet med et stort æbleprint, og noget i striber. Miniæbleprint var der ikke noget af i de størrelser (øv)

Og altså nu snakker vi pigetøj

Oki tak og ja øv øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.