Katvig lagersalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.310 visninger
22 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

Mumto3

Hej derude

Var der nogen der var til Katvig lagersalg??? Er jeg gået glip af noget godt Skal jeg  over jeg ikke kunne komme afsted eller??? fortæl fortæl...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

sne190810

Jeg er godt tilfreds.

Kom hjem med 3 kjoler, 3 sommerdragter, 2 langærmede t-shirts, 3 kortærmede t-shirts, 2 par bukser og en enkelt nederdel. Jeg fik et par gratis gummistøvler med, da jeg havde købt for over 1000 kr

Jeg betalte 1200 for det hele

Syntes der var et rigtig godt udvalg, i mange størrelser. Jeg kiggede dog kun fra 86 og op, men kunne også se der var en del i 80. Men borderne så dejlig fyldte ud.

Anmeld

10. maj 2012

Mumto3

sne190810 skriver:

Jeg er godt tilfreds.

Kom hjem med 3 kjoler, 3 sommerdragter, 2 langærmede t-shirts, 3 kortærmede t-shirts, 2 par bukser og en enkelt nederdel. Jeg fik et par gratis gummistøvler med, da jeg havde købt for over 1000 kr

Jeg betalte 1200 for det hele

Syntes der var et rigtig godt udvalg, i mange størrelser. Jeg kiggede dog kun fra 86 og op, men kunne også se der var en del i 80. Men borderne så dejlig fyldte ud.

Tillykke med indkøbet. Kan du huske nogle af priserne?

Anmeld

10. maj 2012

sne190810

Mumto3 skriver:

Tillykke med indkøbet. Kan du huske nogle af priserne?

Kan prøve

Cowboybukser med ribkant for oven og nede ved fødderne 150,-
Nederdelen gav jeg 150,- for. Den er i cowboystof med lilla syninger og farverige knapper. Så sød!
Velourbukser 100,-

De tre sommerdragter samt to af kjolerne er deres recycle serie. Mener jeg fik de 3 dragter som et slags tilbud (3 stk for 225?!) og samt t-shirts med korte ærmer mener jeg kun jeg betalte en 50,- for stk.  Den sidste kjole som er stribet-design er med lange ærmer, og den gav jeg 100 kr for. Tror jeg

Ærligt så tjekkede jeg ikke rigtigt hvad jeg gav for hvad, og det gik ret hurtigt oppe ved kassen, da hun regnede sammen.

Anmeld

12. maj 2012

Carl-Emil's mor

Mumto3 skriver:

Hej derude

Var der nogen der var til Katvig lagersalg??? Er jeg gået glip af noget godt Skal jeg  over jeg ikke kunne komme afsted eller??? fortæl fortæl...

du kan altså sagtens tage afsted de har lagersalg de kommende dage helt til og med mandag

Anmeld

12. maj 2012

quindelist

Vi har lige været derude og der er stadigvæk fyldt godt op, -nogle størrelser dog mere end andre

Vi fik en god posefuld tøj med hjem, nypris for ca. 2800,- vi gav 1000,- Så det var ok.

Anmeld

12. maj 2012

Carl-Emil's mor

quindelist skriver:

Vi har lige været derude og der er stadigvæk fyldt godt op, -nogle størrelser dog mere end andre

Vi fik en god posefuld tøj med hjem, nypris for ca. 2800,- vi gav 1000,- Så det var ok.

kan du hurtigt sige hvilke str der er mere af end andre

Anmeld

12. maj 2012

quindelist

Carl-Emil's mor skriver:

kan du hurtigt sige hvilke str der er mere af end andre

Njaaa altså nu kiggede jeg mest pigetøj str 80 og 86 og der var udvalget ikke så stort, altså der var masser af tøj men ikke så meget forskelligt. -men allerede i 92 så det ud som om der var en del mere, og typisk nok var der også masser i 74.

Vi skulede så over til drengetøj str 80 og der var der meget mere forskelligt at vælge imellem -HRMPFF plejer det ikke at være omvendt.

Anmeld

12. maj 2012

Carl-Emil's mor

quindelist skriver:

Njaaa altså nu kiggede jeg mest pigetøj str 80 og 86 og der var udvalget ikke så stort, altså der var masser af tøj men ikke så meget forskelligt. -men allerede i 92 så det ud som om der var en del mere, og typisk nok var der også masser i 74.

Vi skulede så over til drengetøj str 80 og der var der meget mere forskelligt at vælge imellem -HRMPFF plejer det ikke at være omvendt.

wuuuhuuu ( ja undskyld ) det var lige hvad jeg kunne lide at læse så skal jeg afsted imorgen

for jo det er ALTID pigerne der kan vælte sig i tøj og os drenge-mødre kan pænt bare se til

Anmeld

12. maj 2012

Lou87

Hvordan så det ud i 86/92 til piger ?? Så sku man måske overveje det i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.